Google در دسته خرید نتایج غنی مروری کمتری نشان می دهد
انتشار: مرداد 19، 1401
بروزرسانی: 30 اردیبهشت 1404

Google در دسته خرید نتایج غنی مروری کمتری نشان می دهد

بسیار جالب است و بله، به روزرسانی بررسی های محصول می تواند منجر به عدم نمایش نتایج غنی شود، بنابراین منطقی است که این به طور مستقیم بر آن دسته تأثیر بگذارد. اما من متعجبم که نتایجی که جایگزین آن سایت ها شده اند، نتایج غنی برای جایگزینی ندارند. به نظر می رسد که چیزی به هم ریخته است.

سایر ابزارها به شما اجازه نمی دهند که با ویژگی عمودی و SERP فیلتر کنید. آیا این را متوجه شدید؟

Aleyda Solis متوجه این موضوع شد و در آن پست گذاشت توییتر که وقتی فیلتر می کنید سنسور Semrush نمودار در دسته خرید و سپس جستجو در ستاره های بررسی، شاهد کاهش از حدود 69٪ نتایج دارای ستاره های نقد به تنها 62٪ خواهید بود. این نمودار است:

برای اندازه واقعی کلیک کنید

بحث انجمن در توییتر.



منبع

تجزیه و تحلیل نتایج به روزرسانی بررسی های محصول برای مشتریان تجارت الکترونیک و نمی تواند به کاهش ویژگی های جستجوی نظرات در آن زمان که در دسته خرید منعکس شده است کمک کند. @semrush حسگر، که در *همه* دسته بندی وب سایت ها اتفاق نمی افتد 👀 pic.twitter.com/nLWgRxCVu8

- Aleyda Solis 🇺🇦 (@aleyda) 9 آگوست 2022 این هم توییت آلیدا: