
بروزرسانی: 30 اردیبهشت 1404
Google در دسته خرید نتایج غنی مروری کمتری نشان می دهد
بسیار جالب است و بله، به روزرسانی بررسی های محصول می تواند منجر به عدم نمایش نتایج غنی شود، بنابراین منطقی است که این به طور مستقیم بر آن دسته تأثیر بگذارد. اما من متعجبم که نتایجی که جایگزین آن سایت ها شده اند، نتایج غنی برای جایگزینی ندارند. به نظر می رسد که چیزی به هم ریخته است.
سایر ابزارها به شما اجازه نمی دهند که با ویژگی عمودی و SERP فیلتر کنید. آیا این را متوجه شدید؟
Aleyda Solis متوجه این موضوع شد و در آن پست گذاشت توییتر که وقتی فیلتر می کنید سنسور Semrush نمودار در دسته خرید و سپس جستجو در ستاره های بررسی، شاهد کاهش از حدود 69٪ نتایج دارای ستاره های نقد به تنها 62٪ خواهید بود. این نمودار است:
بحث انجمن در توییتر.
منبع
تجزیه و تحلیل نتایج به روزرسانی بررسی های محصول برای مشتریان تجارت الکترونیک و نمی تواند به کاهش ویژگی های جستجوی نظرات در آن زمان که در دسته خرید منعکس شده است کمک کند. @semrush حسگر، که در *همه* دسته بندی وب سایت ها اتفاق نمی افتد 👀 pic.twitter.com/nLWgRxCVu8
- Aleyda Solis 🇺🇦 (@aleyda) 9 آگوست 2022این هم توییت آلیدا:
ممکن است Google نظرات کمتری را در قطعه های نتیجه جستجو نشان دهد، نتایج غنی مروری کمتری را نشان می دهد، به ویژه زمانی که شما بر اساس عمود خرید فیلتر می کنید. به نظر می رسید این اتفاق درست زمانی رخ داد که گوگل به روزرسانی بررسی های محصول Google را منتشر کرد، تعداد گزیده های نقد برای این دسته پنج درصد کاهش داشت.