Google فرم بازخورد را برای به‌روزرسانی محتوای مفید باز می‌کند


همانطور که می‌دانید، به‌روزرسانی محتوای مفید گوگل از روز پنج‌شنبه، 25 آگوست آغاز شد. Google فرم بازخوردی را برای شما باز کرده است تا آدرس‌های گوگل سایت‌هایی را که فکر می‌کنید نباید تحت تأثیر قرار می‌گرفتند یا بازخوردهای دیگر را ترک کنید.

فرم را می توان یافت اینجا و URL صفحه آسیب دیده، پرس و جوی که نتایج غیر ایده آل را نشان می دهد و نظرات شما را می خواهد. فرم می گوید:

اگر فکر می‌کنید که سایت شما تحت تأثیر به‌روزرسانی محتوای مفید اخیر Google قرار گرفته است، و فکر می‌کنید که نباید تحت تأثیر قرار می‌گرفت، از این فرم برای ارسال بازخورد برای ما استفاده کنید. اگرچه Google از این موارد ارسالی برای انجام اقدام مستقیم استفاده نمی‌کند، این گزارش‌ها به ما کمک می‌کنند تا کیفیت نتایج جستجو را برای همه بهبود بخشیم.

اگر در نتایج جستجوی Google اطلاعاتی پیدا کردید که فکر می‌کنید به دلیل هرزنامه، پیوندهای پولی، بدافزار یا سایر مشکلاتی که ممکن است دستورالعمل‌های ما را نقض کنند، ظاهر می‌شوند، از فرم گزارش هرزنامه استفاده کنید. این گزارش‌ها هنوز نقش مهمی در کمک به درک نحوه بهبود سیستم‌های تشخیص هرزنامه که از نتایج جستجوی ما محافظت می‌کنند، ایفا می‌کنند.

جان مولر از گوگل این فرم را در راهنمای گوگل وبمستر انجمن‌ها و نوشت: «ما اخیراً یک به‌روزرسانی رتبه‌بندی جستجو به نام به‌روزرسانی محتوای مفید آگوست 2022 منتشر کردیم. این بخشی از تلاش گسترده‌تر برای اطمینان از دیدن محتوای اصلی‌تر و مفیدتر توسط افراد، برای افراد، در نتایج جستجو است.» وی افزود: “اگر بازخوردی در مورد این به روز رسانی دارید، می توانید در مورد این موضوع نظر دهید. اگر مایلید بازخوردی مختص سایت خود به ما بدهید، می توانید از فرم بازخورد این به روز رسانی استفاده کنید. ما از نظرات شما برای کمک به ما استفاده می کنیم. مهندسان راه‌هایی برای بهبود کلی سیستم‌های ما پیدا می‌کنند. بازخورد شما ارزشمند است و به بهبود جستجو برای همه کمک می‌کند!”

بنابراین اگر چیزی را دیدید که فکر می‌کنید غیرفعال است، با استفاده از آن به Google اطلاع دهید فرم بازخورد.

بحث انجمن در راهنمای گوگل وبمستر.



منبع