Google محتوای کوتاه‌تر را بیشتر یا بهتر نمی‌خزد و فهرست‌بندی نمی‌کند


در آخرین ساعات اداری گوگل، گری ایلیس گفت که گوگل به احتمال زیاد محتوای کوتاه‌تر یا خاص‌تر را بهتر یا بدتر از سایر اشکال محتوا می‌خزد یا فهرست‌بندی می‌کند. فقط به این دلیل که محتوا کوتاه‌تر است و به‌طور بالقوه خزیدن آن ارزان‌تر است، به این معنا نیست که Google آن محتوا را سریع‌تر یا بهتر از محتوای طولانی‌تر فهرست‌بندی می‌کند.

سوال در 3:13 دقیقه در این ویدئو، این بود: “اگر سایتی دارای فهرستی است که در مورد موضوعات تخصصی پوشش داده می شود، که اغلب جستجو نمی شود، اگر محتوا کوتاه باشد، گوگل بیشتر احتمال دارد صفحات را بخزد و فهرست کند، و بنابراین ذخیره آن ارزان تر است. در شاخص؟”

گری گفت: نه، او گفت: “طول محتوا بر تعداد دفعات خزیدن و ایندکس کردن آن تاثیر نمی گذارد. همچنین به نرخ خزیدن یک الگوی URL کمکی نمی کند.”

گری افزود: “محتوای طاقچه نیز می تواند ایندکس شود. به هیچ وجه جریمه نمی شود، اما به طور کلی محتوایی که در اینترنت محبوب است، به عنوان مثال، بسیاری از افرادی که به آن لینک می شوند، راحت تر خزیدن و ایندکس می شوند.”

در اینجا فیلم جاسازی شده است:

بحث انجمن در توییتر.





منبع