بروزرسانی: 22 آذر 1404
Google محصولات را به دستورالعمل های نمایه کسب وکار اضافه می کند
گوگل بخش جدیدی را برای محصولات به دستورالعمل های نمایه کسب و کار گوگل اضافه کرده است. این بخش می گوید: «اگر یک کسب وکار خرده فروشی دارید، می توانید با افزودن محصولات موجود در فروشگاه خود به نمایه کسب وکارتان بدون پرداخت هزینه، آنچه را که می فروشید به خریداران نزدیک نشان دهید».
استفان سومبوراک این را دید و در آن پست کرد توییتر:
به دو روش می توانید محصولات موجود در فروشگاه را به نمایه کسب و کار خود اضافه کنید:
- محصولات خود را به صورت دستی با ویرایشگر محصول آپلود کنید.
- به سادگی محصولات خود را با Pointy اضافه کنید.
هر دو روش باید از دستورالعمل های زیر پیروی کنند:
- محصولات ارسال شده از طریق ویرایشگر محصول یا Pointy باید از خط مشی تبلیغات خرید پیروی کنند.
- ما به محتوای مرتبط با محصولات و خدمات تحت نظارت، از جمله الکل، محصولات تنباکو، قمار، خدمات مالی، داروها و مکمل های تایید نشده، یا دستگاه های بهداشتی/پزشکی اجازه نمی دهیم.
- ارسال محصولاتی که خط مشی Google را نقض می کنند، ممکن است منجر به حذف کل کاتالوگ محصول، از جمله محصولاتی شود که نقض نمی کنند.
یا:
1.) به صورت دستی محصولات را با ویرایشگر محصول (در نمایه کسب و کار خود) اضافه کنید
- یا -
2.) محصولات را با استفاده از Pointy اضافه کنیدبخش محصولات جدید را در سند دستورالعمل ها در اینجا بخوانید:https://t.co/GJPpx9UCtI
می توانید آن دستورالعمل ها را ببینید اینجا که می گویند:
1/3
— استفان سومبوراک (@StefanSomborac) 30 آگوست 2022گوگل از شما می خواهد که اطلاعات محصول را به نمایه های تجاری خود اضافه کنید!
بحث انجمن در توییتر.
منبعGoogle دستورالعمل های نمایه های کسب وکار را با بخش جدیدی به روزرسانی کرد: محصولات.
3/3
— استفان سومبوراک (@StefanSomborac) 30 آگوست 2022
