گوگل بخش جدیدی را برای محصولات به دستورالعمل های نمایه کسب و کار گوگل اضافه کرده است. این بخش میگوید: «اگر یک کسبوکار خردهفروشی دارید، میتوانید با افزودن محصولات موجود در فروشگاه خود به نمایه کسبوکارتان بدون پرداخت هزینه، آنچه را که میفروشید به خریداران نزدیک نشان دهید».
می توانید آن دستورالعمل ها را ببینید اینجا که می گویند:
به دو روش می توانید محصولات موجود در فروشگاه را به نمایه کسب و کار خود اضافه کنید:
- محصولات خود را به صورت دستی با ویرایشگر محصول آپلود کنید.
- به سادگی محصولات خود را با Pointy اضافه کنید.
هر دو روش باید از دستورالعمل های زیر پیروی کنند:
- محصولات ارسال شده از طریق ویرایشگر محصول یا Pointy باید از خط مشی تبلیغات خرید پیروی کنند.
- ما به محتوای مرتبط با محصولات و خدمات تحت نظارت، از جمله الکل، محصولات تنباکو، قمار، خدمات مالی، داروها و مکملهای تایید نشده، یا دستگاههای بهداشتی/پزشکی اجازه نمیدهیم.
- ارسال محصولاتی که خطمشی Google را نقض میکنند، ممکن است منجر به حذف کل کاتالوگ محصول، از جمله محصولاتی شود که نقض نمیکنند.
استفان سومبوراک این را دید و در آن پست کرد توییتر:
Google دستورالعملهای نمایههای کسبوکار را با بخش جدیدی بهروزرسانی کرد: محصولات.
گوگل از شما می خواهد که اطلاعات محصول را به نمایه های تجاری خود اضافه کنید!
یا:
1.) به صورت دستی محصولات را با ویرایشگر محصول (در نمایه کسب و کار خود) اضافه کنید
– یا –
2.) محصولات را با استفاده از Pointy اضافه کنید1/3
— استفان سومبوراک (@StefanSomborac) 30 آگوست 2022
بخش محصولات جدید را در سند دستورالعمل ها در اینجا بخوانید:https://t.co/GJPpx9UCtI
3/3
— استفان سومبوراک (@StefanSomborac) 30 آگوست 2022
بحث انجمن در توییتر.