اخیراً، گری همچنین به استفاده از URL های مطلق برای rel-canonical اشاره کرده است.
شما یک اشاره rel=کانونیکال از A به B دارید، اما A HTTPS است، در خوشه های hreflang شما قرار دارد، همه لینک های شما به A اشاره می کنند و A به جای B در نقشه های سایت شما گنجانده شده است. موتورهای جستجو باید کدام را به عنوان متعارف انتخاب کنند. ، A یا B؟
اگر شما فقط URL ها را از A به B در نقشه های سایت و خوشه های hreflang خود تغییر دهید، همراه با آن rel=canonical، ممکن است از قبل کافی باشد که به صورت متعارف به B تغییر دهید. پیوندها را نیز تغییر دهید، و شانس بیشتری برای متقاعد کردن جستجو خواهید داشت. موتورها در مورد اولویت متعارف شما.
با این کار، گری ایلیس از گوگل یکی دیگر را حذف کرد لینکدین نکته ای در مورد موضوع متعارف سازی نوشت:
جمعه: شما می توانید سیگنال های متعارف را برای تقویت آن اشاره روی هم قرار دهید.
بحث انجمن در لینکدین.