Google می‌تواند بخش‌های سایت شما را بیشتر بخزد و کیفیت را نیز به روش‌های متفاوت تعیین کند

در اینجا فیلم جاسازی شده است:

سپس این بخش مربوط به کیفیت است:

اما این فقط فرکانس به روز رسانی نیست. همچنین سیگنال های کیفیتی است که سایت اصلی دارد. گری ایلیز از گوگل در آخرین پادکست Search Off the Record گفت که گوگل می تواند بخش های خاصی از سایت شما را بیشتر بخزد و همچنین کیفیت بخش های خاصی از سایت شما را متفاوت استنباط کند.

بحث انجمن در توییتر.





منبع

و برخی از چیزهایی که می توانید از آنها استنباط کنید– برای مثال، اگر برای مثال، یک وبلاگ جدید در سایت اصلی خود راه اندازی کنید، و برای مثال یک زیرشاخه /blog جدید دارید، ما می توانیم بر اساس کل سایت به نوعی استنباط کنیم. ، چه بخواهیم زیاد از آن / وبلاگ بخزیم یا نه.

در حالی که اگر چیزی دارید که مردم به آن لینک نمی‌دهند، و سپس سعی می‌کنید یک فهرست جدید راه‌اندازی کنید، مثل این است که مردم از سایت خوششان نمی‌آید، پس چرا این فهرست جدید را که شما راه‌اندازی کرده‌اید بخزیم؟

در اینجا رونوشت این بخش در مورد فرکانس خزیدن به بخش سایت آمده است:

آره چون همانطور که گفتیم، فضای نامحدود نداریم، بنابراین می‌خواهیم چیزهایی را که فکر می‌کنیم ایندکس کنیم – خوب، نه ما – اما الگوریتم‌های ما تعیین می‌کنند که ممکن است در نقطه‌ای جستجو شوند، و اگر این کار را نکنیم به عنوان مثال، سیگنال هایی در مورد یک سایت خاص یا یک URL خاص یا هر چیز دیگری دارید، پس چگونه می توانیم بفهمیم که برای نمایه سازی باید آن را بخزیم؟بنابراین، به عنوان مثال، اگر ببینیم که یک الگوی خاص در اینترنت بسیار محبوب است، مانند یک محصول اسلش در اینترنت بسیار محبوب است، و افراد در Reddit در مورد آن صحبت می کنند، سایت های دیگر به URL هایی در آن الگو پیوند می دهند، سپس این یک سیگنال برای ما است که مردم به طور کلی سایت را دوست دارند.

این پیش آمد در دقیقه 9:09 وارد پادکست شد اما گلن گیب آن را به خوبی خلاصه کرد توییتر. گلن گفت: “گوگل می‌تواند از یک سایت استنباط کند که به طور کلی مناطقی را که ممکن است نیاز به خزیدن بیشتر داشته باشند. به عنوان مثال، اگر یک فهرست فرعی وبلاگ وجود داشته باشد و سیگنال‌هایی وجود داشته باشد که محبوب/مهم است، ممکن است گوگل بخواهد بیشتر در آنجا بخزد.” او افزود: “و این فقط فرکانس به‌روزرسانی نیست، بلکه به کیفیت نیز مربوط می‌شود. به عنوان مثال اگر G ببیند یک الگوی خاص محبوب است (پوشه)، و مردم در مورد آن صحبت می‌کنند و به آن پیوند می‌دهند، پس این سیگنالی است که ppl آن دایرکتوری را دوست دارد.” .