من نمی توانم این را تکرار کنم، من فقط اطلاعات قیمت معمولی را می بینم (و بله، “مارک های مورد علاقه خود را ذخیره کنید تا نتایج مرتبط بیشتری دریافت کنید” نیز وجود دارد).
توجه داشته باشید، گوگل نیز در دسامبر 2022 این را داشت.
گوگل در حال آزمایش است که نوسانات قیمت یک محصول را در یک نمودار در یک دوره سه ماهه در نتایج جستجو نشان می دهد. ما لغزندههای قیمتگذاری محصول را دیدیم، اما این در نموداری برای نشان دادن تغییرات قیمتگذاری در آن دوره زمانی است.
این می تواند به شما بینشی بدهد که آیا زمان خوبی برای خرید محصول است یا خیر.
این مورد توسط Punit مشاهده شد و او این اسکرین شات را در آن پست کرد توییتر:
من نمودار موجود در نوار لغزنده قیمت یا جزئیات قیمت معمولی را دوست دارم.
بحث انجمن در توییتر.