
بروزرسانی: 18 تیر 1404
Google ویژگی Insights را برای نتایج جستجو به کار می برد
همچنین می توانید بهترین مقالات ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود (مثلاً Feedly) قرار دهید).
شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?
بسته به پرس و جو انجام شده، نتایج ارائه شده در قالب های مختلفی ارائه می شود: مقالات، فیلم های کوتاه، تصاویر، پرسش ها و پاسخ ها یا محتوای شبکه های اجتماعی.
او چگونه خود را نشان می دهد؟
قبل از ترک...
این تابع جدید به شکلی بسیار ساده در نتایج جستجو و در قالب یک فیلتر، همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، خود را نشان می دهد.

اگر این مقاله در ویژگی چشم انداز گوگل شما آن را دوست داشتید، از اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاری آن دریغ نکنید در خبرنامه دیجیتال ما مشترک شوید برای دریافت مقالات بعدی ما
این ویژگی یک تجمع ساده از نتایج جستجو نیست، بلکه یک روشی برای ارائه دیدگاه های مختلف از منابع معتبر. تیم Google برای انتخاب مرتبط ترین و آموزنده ترین بینش ها، از نزدیک با روزنامه نگاران، کارشناسان و دیگر بازیگران کلیدی کار کرد.
چه امکاناتی برای این ویژگی وجود دارد؟
بنابراین انتخاب آن برای مشاهده نظرات کارشناسان در مورد موضوع تحقیق شما ضروری خواهد بود. خبر خوب، زیرا این بدان معناست که تجربه کاربری شما را تحت تأثیر قرار نخواهد داد.
گوگل اخیرا قابلیتی به نام Perspectives دارد. این ویژگی با هدف دیدگاه های زیادی را در مورد یک موضوع خاص به کاربران ارائه می دهدگرد هم آوردن خبرنگاران، کارشناسان و غیره.
ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم.
(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)