Google پوشش باز کردن بسته محلی فهرست نمایه کسب‌وکار را در جستجو آزمایش می‌کند

کولان نیلسن این را دید و این اسکرین شات را در آن پست کرد توییتر:

به نظر می رسد که نتایج جستجوی موقعیت مکانی گوگل با فرمت متفاوتی در صفحه نتیجه نمایش داده می شود. هنگام انتخاب یک مکان از نتایج جستجو، یک پنجره باز می شود و می توان مکان را خط خورد. این جستجو از دبی، امارات.@rustybrick pic.twitter.com/3VKYTDJUoK

— چینچو کیلوبایت (@kbchinchu) 3 آوریل 2023





منبع کولان نوشت: “وقتی روی یک کسب و کار در بسته محلی کلیک می کنید، گوگل به جای اینکه شما را به نمای یاب محلی/نقشه های گوگل ببرد، پانل نمایه کسب و کار خود را مستقیماً در جستجو باز می کند. من تصور می کنم این روی معیار بازدید از نقشه های گوگل تاثیر خواهد داشت. در GBP Insights.” بله، این احتمالاً بر روی آن معیارها تأثیر خواهد داشت، اگر این کار به صورت زنده اجرا شود.

@rustybrick در حال گسترش خودکار نقشه در شناور، جدید؟ UI کاملا فاجعه بار وقتی در حال پیمایش هستید… pic.twitter.com/R1WnC3bNgU

– Bastiir (@BastiirMatt) 4 آوریل 2023

گوگل در حال آزمایش فیدهای قابل پیمایش برای نتایج بسته نقشه است و از نیاز به یاب محلی جلوگیری می کند. فیدهای قابل پیمایش یکی از ویژگی‌های جدید جستجو هستند که ابتدا با شبکه محصولات محبوب شروع شد و اکنون به نظر می‌رسد نتایج بسته نقشه می‌تواند بعدی باشد. منبع: pic.twitter.com/j1wS9SYBtF

– هشدار SERP (@SERPalerts) 3 آوریل 2023

فروشگاه کسب و کار محلی Google

برای اندازه واقعی کلیک کنید

این یک ویدیو از این عمل است که بعداً پیدا کردم: