Google 4 مدل Attribution را از GA4 و Google Ads حذف خواهد کرد

چهار مدل اسنادی بوده است در ژوئن برای GA4 حذف شد.

آیا شما یک بازاریاب هنوز از مدل‌های انتساب کلیک اول، خطی، زوال زمانی و موقعیت در GA4 و Google Ads استفاده می‌کنید؟ آیا از خود می پرسید که حذف آنها توسط گوگل چه تاثیری خواهد داشت، چرا این تصمیم گرفته شد و چه زمانی این اتفاق خواهد افتاد؟ تمام پاسخ های این سوالات مهم را کشف کنید!

فعال گوگل

کدام مدل‌های ارجاع توسط Google حذف خواهند شد؟

حذف این اسناد به این معنی است که بازاریابان این اسناد را خواهند داشت اطلاعات کمتری برای اتخاذ تصمیمات آگاهانه و مبتنی بر داده. بازاریاب هایی که با استفاده از این مدل ها تبدیل دارند، می توانند تا ماه سپتامبر به استفاده از آنها ادامه دهند. با این حال، پس از این تاریخ، قالب ها حذف خواهند شد و داده ها ممکن است از بین بروند.

(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)




منبع

ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم. آنجا میبینمت؟

تاثیر این به روز رسانی این است که بسیاری از بازاریابان ناراحت هستند با این واقعیت که گوگل مدل های انتساب را به آخرین کلیک و داده ها محدود می کند.

بریزید تبلیغات گوگل، امکان انتخاب این مدل ها برای همه تبدیل ها فقط خواهد بود از اواسط جولای دیگر امکان پذیر نیست و خواهد بود در سپتامبر به طور کامل حذف شد. در واقع، می توانید تا سپتامبر که به طور کامل حذف می شوند، به استفاده از آنها ادامه دهید.

چه مدل های اسنادی باقی خواهند ماند؟

مدل‌های انتسابی که حذف خواهند شد، بر اساس موارد زیر هستند:

  • را ابتدا کلیک کنید،
  • خطی،
  • را زوال زمان
  • را موقعیت.
مدل‌های ارجاع توسط Google حذف شدند
مدل‌های ارجاع توسط Google حذف شدند

چرا این مدل‌های انتساب حذف می‌شوند؟

شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?

برای هرگونه سوال مرتبط با این مقاله، از قسمت “نظرات” برای ارسال نظر خود برای ما دریغ نکنید، ما در اسرع وقت (با کمال میل) به شما پاسخ خواهیم داد.

چارلز فارینا این را به اشتراک گذاشت ضبط گوگل آنالیتیکس خود در لینکدین :

منبع

تصمیم گوگل برای حذف این چهار مدل انتساب به این دلیل گرفته شد “نرخ پذیرش به طور فزاینده پایین، کمتر از 3٪ از تبدیل ها در تبلیغات گوگل با استفاده از این مدل ها”به گفته سخنگوی گوگل.

چه زمانی این مدل‌های انتساب دیگر قابل استفاده نخواهند بود؟

همچنین می توانید بهترین مقالات ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود (مثلاً Feedly) قرار دهید).

اگر این مقاله در مدل‌های انتساب که توسط Google حذف خواهند شد شما آن را دوست داشتید، از اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاری آن دریغ نکنید در خبرنامه دیجیتال ما مشترک شوید برای دریافت مقالات بعدی ما

قبل از ترک…

مدل‌های انتساب که پس از به‌روزرسانی Google در دسترس خواهند بود عبارتند از:

  • مدل بر اساس را آخرین کلیک
  • مدل بر اساس داده

این حذف چه تأثیری بر کمپین‌های شما خواهد داشت؟