Google Ad Extensions Now Assets و ابزارهای جدید ساده شده تبلیغات Google

در اینجا یک گزارش عملکرد یکپارچه GIF برای دارایی ها آمده است:

بحث انجمن در توییتر.





منبع

گوگل اعلام کرد این برنامه افزودنی‌های Google Ads را به «دارایی» تغییر نام داده است، به علاوه گردش‌های کاری، ابزارها و گزارش‌های جدیدی را منتشر کرده است تا «ارائه تبلیغات جذاب‌تر را برای شما آسان کند و اطلاعات مفید و کاربردی در مورد عملکرد آنها در اختیار شما قرار دهد».

دارایی های

این به روز رسانی در هفته های آینده منتشر خواهد شد.

گزارش ترکیبات به روز شده در چند ماه آینده منتشر خواهد شد.

ابزارهای جدید و کارآمد تبلیغات گوگل

دارایی‌ها شامل دارایی‌های فرم سرنخ، دارایی‌های تماس، دارایی‌های قیمت، دارایی‌های تبلیغاتی، دارایی‌های موقعیت مکانی، دارایی‌های برنامه، دارایی‌های تصویر، دارایی‌های پیوند سایت، دارایی‌های callout، دارایی‌های قطعه ساختاریافته و موارد دیگر است.

در اینجا یک GIF از دارایی‌های اعمال شده مانند پیوندهای سایت در حین ایجاد یک فرآیند تبلیغات جستجوی پاسخگو آورده شده است: