در اینجا یک گزارش عملکرد یکپارچه GIF برای دارایی ها آمده است:
بحث انجمن در توییتر.
گوگل اعلام کرد این برنامه افزودنیهای Google Ads را به «دارایی» تغییر نام داده است، به علاوه گردشهای کاری، ابزارها و گزارشهای جدیدی را منتشر کرده است تا «ارائه تبلیغات جذابتر را برای شما آسان کند و اطلاعات مفید و کاربردی در مورد عملکرد آنها در اختیار شما قرار دهد».
این به روز رسانی در هفته های آینده منتشر خواهد شد.
گزارش ترکیبات به روز شده در چند ماه آینده منتشر خواهد شد.
اکنون می توانید تبلیغات و دارایی های خود را در همان مرحله مدیریت کنید، نه در مراحل جداگانه فرآیند ایجاد کمپین. شما می توانید این را در همان مرحله هنگام ایجاد یک کمپین Search یا Performance Max پیدا کنید.
همانطور که داراییها را ایجاد میکنید و آنها را در کمپین خود اعمال میکنید، ابزار پیشنمایش Google Ads بهطور خودکار بهروزرسانی میشود تا بتوانید آنها را در متن آگهی خود ببینید. Google Ads اکنون دارایی ها را بر اساس هدف کمپین انتخابی شما نیز توصیه می کند. گوگل گفت که “هر دارایی که به عنوان بخشی از این گردش کار جدید ایجاد می کنید، هنگام کار بر روی کمپین ها و گروه های تبلیغاتی دیگر نیز در دسترس خواهد بود.”
در منوی جدید «تبلیغات و داراییها»، صفحه «داراییها» گزارشی را برای همه داراییها در حساب شما ارائه میکند. میتوانید سرفصلها و توضیحات را در نمای جدول «دارایی» ببینید، در حالی که نمای جدول «Association» داراییهایی مانند تصاویر و قیمتها را نشان میدهد.
در نهایت، گزارش ترکیبی داراییهایی مانند پیوندهای سایت، پیامها و تصاویر را در کنار سرفصلها و توضیحات شما به شما نشان میدهد. گوگل گفت: “با این دیدگاه، بررسی و تصمیم گیری آگاهانه در مورد خلاقیت شما به عنوان یک کل آسان تر خواهد بود.”
دارایی ها قطعات محتوایی هستند که آگهی شما را با اطلاعات مفید تجاری تشکیل می دهند – به مردم دلایل بیشتری برای انتخاب کسب و کار شما می دهند. داراییها شامل سرفصلها، توضیحات، پیوندها به بخشهای خاصی از وبسایت شما، دکمههای تماس، اطلاعات مکان و موارد دیگر است که با هم ترکیب میشوند تا فرمت آگهی نهایی را که به کاربر نشان داده میشود، تشکیل دهند.
سلام جولیا، هیچ تغییری در نحوه مرتبط کردن دارایی ها (افزونه های fka) وجود ندارد. بنابراین همچنان میتوانید داراییهای سطح حساب و کمپین را داشته باشید (و مرتبط کنید).
— AdsLiaison (@adsliaison) 15 سپتامبر 2022
داراییها شامل داراییهای فرم سرنخ، داراییهای تماس، داراییهای قیمت، داراییهای تبلیغاتی، داراییهای موقعیت مکانی، داراییهای برنامه، داراییهای تصویر، داراییهای پیوند سایت، داراییهای callout، داراییهای قطعه ساختاریافته و موارد دیگر است.
دیگر گوگل آنها را افزونه های تبلیغاتی گوگل نمی نامد، آنها اکنون به عنوان دارایی های تبلیغاتی گوگل شناخته می شوند. گوگل گفت: اکنون افزونه های تبلیغاتی دارایی نامیده می شوند تا با این هویت تکامل یافته هماهنگ شوند.
همچنین میتوانید عملکرد داراییهای خلاقانه خود را در سطوح حساب، کمپین و گروه تبلیغاتی مشاهده کنید.
گزارش یکپارچه در صفحه «داراییها» در هفتههای آینده برای همه انواع کمپینهایی که قبلاً از افزونههای تبلیغاتی پشتیبانی میکردند، منتشر میشود.
در اینجا یک GIF از گزارش ترکیبی است که دارایی ها را نشان می دهد:
🌟از امروز، گردش کار و گزارشهای جدیدی را برای تبلیغات جستجو و PMax ارائه میکنیم.
با این بهروزرسانی، افزونهها اکنون به سادگی دارایی نامیده میشوند و شما میتوانید آنها را در یک مرحله ایجاد آگهی تنظیم کنید. چرک… 1/3— AdsLiaison (@adsliaison) 15 سپتامبر 2022
3/3 در نهایت، گزارش ترکیب ها اکنون دارایی هایی مانند پیوندهای سایت را به همراه سرفصل ها و توضیحات نشان می دهد تا نمای کلی تری از ترکیب های با عملکرد برتر ارائه دهد. بیشتر بدانید: https://t.co/IwKWsSOkzY
— AdsLiaison (@adsliaison) 15 سپتامبر 2022
در اینجا یک GIF از داراییهای اعمال شده مانند پیوندهای سایت در حین ایجاد یک فرآیند تبلیغات جستجوی پاسخگو آورده شده است: