Google Ad Extensions Now Assets و ابزارهای جدید ساده شده تبلیغات Google


گوگل اعلام کرد این برنامه افزودنی‌های Google Ads را به «دارایی» تغییر نام داده است، به علاوه گردش‌های کاری، ابزارها و گزارش‌های جدیدی را منتشر کرده است تا «ارائه تبلیغات جذاب‌تر را برای شما آسان کند و اطلاعات مفید و کاربردی در مورد عملکرد آنها در اختیار شما قرار دهد».

دارایی های

دیگر گوگل آنها را افزونه های تبلیغاتی گوگل نمی نامد، آنها اکنون به عنوان دارایی های تبلیغاتی گوگل شناخته می شوند. گوگل گفت: اکنون افزونه های تبلیغاتی دارایی نامیده می شوند تا با این هویت تکامل یافته هماهنگ شوند.

دارایی ها قطعات محتوایی هستند که آگهی شما را با اطلاعات مفید تجاری تشکیل می دهند – به مردم دلایل بیشتری برای انتخاب کسب و کار شما می دهند. دارایی‌ها شامل سرفصل‌ها، توضیحات، پیوندها به بخش‌های خاصی از وب‌سایت شما، دکمه‌های تماس، اطلاعات مکان و موارد دیگر است که با هم ترکیب می‌شوند تا فرمت آگهی نهایی را که به کاربر نشان داده می‌شود، تشکیل دهند.

دارایی‌ها شامل دارایی‌های فرم سرنخ، دارایی‌های تماس، دارایی‌های قیمت، دارایی‌های تبلیغاتی، دارایی‌های موقعیت مکانی، دارایی‌های برنامه، دارایی‌های تصویر، دارایی‌های پیوند سایت، دارایی‌های callout، دارایی‌های قطعه ساختاریافته و موارد دیگر است.

ابزارهای جدید و کارآمد تبلیغات گوگل

اکنون می توانید تبلیغات و دارایی های خود را در همان مرحله مدیریت کنید، نه در مراحل جداگانه فرآیند ایجاد کمپین. شما می توانید این را در همان مرحله هنگام ایجاد یک کمپین Search یا Performance Max پیدا کنید.

همانطور که دارایی‌ها را ایجاد می‌کنید و آن‌ها را در کمپین خود اعمال می‌کنید، ابزار پیش‌نمایش Google Ads به‌طور خودکار به‌روزرسانی می‌شود تا بتوانید آنها را در متن آگهی خود ببینید. Google Ads اکنون دارایی ها را بر اساس هدف کمپین انتخابی شما نیز توصیه می کند. گوگل گفت که “هر دارایی که به عنوان بخشی از این گردش کار جدید ایجاد می کنید، هنگام کار بر روی کمپین ها و گروه های تبلیغاتی دیگر نیز در دسترس خواهد بود.”

در اینجا یک GIF از دارایی‌های اعمال شده مانند پیوندهای سایت در حین ایجاد یک فرآیند تبلیغات جستجوی پاسخگو آورده شده است:

این به روز رسانی در هفته های آینده منتشر خواهد شد.

در منوی جدید «تبلیغات و دارایی‌ها»، صفحه «دارایی‌ها» گزارشی را برای همه دارایی‌ها در حساب شما ارائه می‌کند. می‌توانید سرفصل‌ها و توضیحات را در نمای جدول «دارایی» ببینید، در حالی که نمای جدول «Association» دارایی‌هایی مانند تصاویر و قیمت‌ها را نشان می‌دهد.

همچنین می‌توانید عملکرد دارایی‌های خلاقانه خود را در سطوح حساب، کمپین و گروه تبلیغاتی مشاهده کنید.

در اینجا یک گزارش عملکرد یکپارچه GIF برای دارایی ها آمده است:

گزارش یکپارچه در صفحه «دارایی‌ها» در هفته‌های آینده برای همه انواع کمپین‌هایی که قبلاً از افزونه‌های تبلیغاتی پشتیبانی می‌کردند، منتشر می‌شود.

در نهایت، گزارش ترکیبی دارایی‌هایی مانند پیوندهای سایت، پیام‌ها و تصاویر را در کنار سرفصل‌ها و توضیحات شما به شما نشان می‌دهد. گوگل گفت: “با این دیدگاه، بررسی و تصمیم گیری آگاهانه در مورد خلاقیت شما به عنوان یک کل آسان تر خواهد بود.”

در اینجا یک GIF از گزارش ترکیبی است که دارایی ها را نشان می دهد:

گزارش ترکیبات به روز شده در چند ماه آینده منتشر خواهد شد.

بحث انجمن در توییتر.





منبع