در اینجا یک اسکرین شات از روش حذف شرایط نام تجاری از کمپینهای Performance Max در هنگام پخش زنده آورده شده است:
نیکول فارلی یک شیرجه عمیق تر انجام می دهد زمین موتور جستجو از این تغییرات
اینجاست لیست کامل ویژگی های جدید با توضیحات بیشتر:
- کلمات کلیدی منفی در سطح حساب: کلمات کلیدی منفی را در سطح حساب اضافه کنید تا به شما کمک کند مناسب بودن برند را حفظ کنید و ترافیکی را که نمی خواهید به آن دسترسی پیدا کنید حذف کنید. همچنین میتوانید از آنها برای حذف درخواستها برای شرایط سایر مارکها استفاده کنید، اگر توافق خاصی با آنها دارید. این کلمات کلیدی منفی در سطح حساب برای همه کمپینهای شما که در فهرست جستجو و خرید ارائه میشوند، بهجز کمپینهای Discovery اعمال میشوند. این شامل کمپینهای Performance Max شما میشود تا افزودن کلمات کلیدی منفی را بدون استفاده از آنها برای کمپینهای جداگانه آسانتر کند.
- حذف نام تجاری در سطح کمپین: کنترل کنید که کمپین شما با چه مارک هایی مطابقت داشته باشد – از جمله برند شما – با استثناهای برند در سطح کمپین به زودی. استثناهای برند برای ترافیک جستجو و خرید در حداکثر عملکرد اعمال میشود. میتوانید برای هر کمپین Performance Max استثناهای مختلفی اعمال کنید یا از فهرستهای مشترک در چندین کمپین Performance Max استفاده کنید. میتوانید نامهای تجاری را در رابط کاربری پیدا کنید و آنها را به فهرست حذف اضافه کنید.
- فیدهای صفحه: در ماههای آینده، میتوانید فیدی از نشانیهای اینترنتی صفحه آپلود کنید تا نتایج خود را با استفاده از ویژگی گسترش URL نهایی اصلاح کنید. وقتی گسترش URL نهایی روشن است، این فید اضافی به اطلاع رسانی و راهنمایی هوش مصنوعی Google کمک می کند تا بفهمد این URL ها مهم هستند (اما تطابق آن را به آنها محدود نمی کند). با خاموش بودن گسترش URL نهایی، فیدهای صفحه اضافه کردن URL های خاص تر به کمپین حداکثر عملکرد را در مقیاس آسان تر می کند و تطابق را فقط به این URL ها محدود می کند.
- آزمایشها: از آزمایشها استفاده کنید تا ببینید چگونه افزودن یک کمپین حداکثر عملکرد جدید به ترکیب کمپین فعلیتان باعث افزایش تبدیل یا ارزش تبدیل میشود. همچنین میتوانید از آزمایشها برای آزمایش رودررو یک کمپین خرید استاندارد در برابر کمپین حداکثر عملکرد استفاده کنید تا ببینید چگونه نتایج شما ممکن است بهبود یابد و آیا باید کمپین خرید استاندارد را جایگزین کنید. اگر کمپینهای عملکرد قابل مقایسه دیگری فراتر از خرید استاندارد (مثلاً کمپینهای نمایش، ویدیو یا اکتشاف) اجرا میکنید که تنظیمات مشابهی دارند و برای تبدیلهای مشابه بهینهسازی میشوند، میتوانید این موارد را نیز به آزمایش خود اضافه کنید. این به شما امکان می دهد افزایش واقعی استفاده از Performance Max را اندازه گیری کنید.
- ابزار ایجاد ویدیو: از ابزار ایجاد ویدیو در بخش داراییهای گردش کار کمپین Performance Max برای ایجاد آسان داراییهای ویدیویی با کیفیت بالا استفاده کنید (این ابزار قبلاً فقط در کتابخانه دارایی موجود بود). میتوانید قبل از آپلود ویدیو در YouTube و شروع به استفاده از آن در کمپین خود، پیشنمایش آن را مشاهده کنید.
- گزارش گروه دارایی: بهزودی میتوانید تبدیلها، ارزش تبدیل، هزینه و انواع معیارهای دیگر را در سطح گروه دارایی ببینید.
- اطلاعات آماری مربوط به سرعت بودجه: در چند هفته آینده اطلاعات آماری مربوط به آهنگ بودجه ارائه می شود و به شما کمک می کند تا به طور خودکار فرصت هایی را برای بهینه سازی بودجه و عملکرد خود کشف کنید. ببینید کمپینهای شما چقدر هزینه کردهاند و پیشبینی میشود، همراه با عملکرد تبدیل فعلی و پیشبینیشدهتان. در یک نگاه درک کنید که کمپین شما چگونه سرعت میگیرد و آیا فرصتی برای تغییر یا توزیع مجدد بودجه برای جذب بیشتر وجود دارد. علاوه بر این، توصیه های سفارشی دریافت کنید تا استفاده از بودجه خود را به حداکثر برسانید.
تبلیغات گوگل اعلام کرد چهار ویژگی جدید بهزودی برای Performance Max ارائه میشوند، از جمله حذف نام تجاری در سطح کمپین، فید صفحه، ابزار ایجاد ویدیو، آزمایشهای بیشتر، و گزارشهای بیشتر. جینی ماروین، رابط Google Ads، در توییتر گفت: «احتمالاً دیدید که کلمات کلیدی منفی در سطح حساب کاربری از ماه آینده برای مناسب بودن برند و اهداف دیگر شروع به انتشار کردند.
بحث انجمن در توییتر.
این چیزی است که به زودی از Google Ads ارائه می شود:
- حذف نام تجاری در سطح کمپین برای جستارهای مارک در جستجوی Google و موجودی Google Shopping. حذف نام تجاری در سطح کمپین برای اکثر غلط املایی ها و جستجوهای مارک در یک زبان خارجی اعمال می شود.
- پشتیبانی از فید صفحه در Performance Max به شما کمک می کند تا ترافیک جستجو را به مجموعه خاصی از URL های صفحه فرود در سایت خود ارسال کنید.
- آزمایشهایی برای آزمایش اینکه چگونه حداکثر عملکرد میتواند تبدیلها و ارزش تبدیل را افزایش دهد. میتوانید تأثیر افزودن کمپین حداکثر عملکرد را به ترکیب فعلیتان آزمایش کنید یا کمپینهای حداکثر عملکرد را در مقابل کمپینهای خرید استاندارد که همان محصولات را هدف قرار میدهند، آزمایش کنید.
- گزارشدهی در سطح گروه دارایی به زودی شامل ارزش تبدیل، هزینه و سایر معیارها میشود.
- بینشهای سرعت بودجه در صفحه Insights فرصتهایی را برای بهینهسازی تخصیص بودجهتان نشان میدهد، از جمله جایی که میتوانید بودجهها را بین کمپینها تغییر دهید تا تبدیلهای بیشتری دریافت کنید.