در اینجا روند راه اندازی است:
گوگل گفت این کار به این دلیل انجام شد که بسیاری از تبلیغکنندگان احساس میکردند که درک تأثیر اعمال یک توصیه در حساب شما دشوار است.
تبلیغات گوگل اعلام کرد که اکنون می توانید یک توصیه را به عنوان آزمایش در صفحه آزمایش ها اعمال کنید. گوگل گفت که این به شما امکان می دهد تا به طور موثرتر «در کمتر از دو کلیک، آزمایشی را راه اندازی کنید که در آن کمپین پایه خود را با یک کمپین آزمایشی مقایسه کنید که توصیه اعمال می شود».
بحث انجمن در توییتر.
Google توصیه میکند نتایج خود را در صفحه آزمایشهای Google Ads به مدت 4 تا 6 هفته نظارت کنید. پس از پایان آزمایش، می توانید نتایج را با تبدیل کمپین آزمایشی خود به یک کمپین جدید یا با انتقال آموخته ها به کمپین اصلی خود اعمال کنید.
در اینجا نحوه ایجاد یک آزمایش بر اساس یک توصیه با یک کلیک آمده است:
در حال حاضر، این عملکرد برای پیشنهادات منطبق گسترده و بازگشت هدف در هزینه تبلیغات در دسترس است. گوگل اعلام کرد که در ماههای آینده به پشتیبانی از انواع توصیههای بیشتر در صفحه آزمایشها ادامه خواهد داد.
در اینجا گزارش پیشرفت یک آزمایش فعال و همچنین گزینه ای برای اعمال یا پایان آزمایش است: