Google Ads برای استفاده از رسانه از نمایه های تجاری Google انتخاب می شود
انتشار: خرداد 26، 1402
بروزرسانی: 09 اردیبهشت 1404

Google Ads برای استفاده از رسانه از نمایه های تجاری Google انتخاب می شود

این هم اسکرین شات آنتونی:

بحث انجمن در توییتر.



منبع

Google جزئیات بیشتری در مورد دارایی های موقعیت مکانی دارد این سند کمکی.

Google Ads تنظیمی به نام «مکان های خودکار» دارد که دارای زیرمجموعه ای است تا به Google Ads اجازه دسترسی به رسانه ها و عکس های شما از نمایه کسب وکار Google شما را بدهد. می توانید این مورد را در گزینه «موقعیت های مکانی خودکار» در Google Ads روشن یا خاموش کنید.

به عنوان یک FYI، ما به تازگی پوشش داده ایم که Google SGE از داده های نمایه کسب و کار استفاده می کند، اما راهی برای انصراف از آن وجود ندارد.

Woman Holding Map گوشه خیابان لوگوی گوگل

آنتونی هیگمن گفت این جدید است و در این مورد پست شده است توییتر. این تنظیم می گوید: «اجازه دادن به Google Ads برای استفاده از عکس های تجاری». گوگل اضافه کرد: «به Google Ads مجوز برای استفاده از عکس های تاجر و سایر رسانه های غنی از نمایه های کسب وکار Google مرتبط در کمپین های تبلیغاتی از این حساب اعطا کنید».

برای اندازه واقعی کلیک کنید