Google Ads برای استفاده از رسانه از نمایه‌های تجاری Google انتخاب می‌شود

بحث انجمن در توییتر.





منبع

برای اندازه واقعی کلیک کنید

Google جزئیات بیشتری در مورد دارایی های موقعیت مکانی دارد این سند کمکی.

Google Ads تنظیمی به نام «مکان‌های خودکار» دارد که دارای زیرمجموعه‌ای است تا به Google Ads اجازه دسترسی به رسانه‌ها و عکس‌های شما از نمایه کسب‌وکار Google شما را بدهد. می‌توانید این مورد را در گزینه «موقعیت‌های مکانی خودکار» در Google Ads روشن یا خاموش کنید.

آنتونی هیگمن گفت این جدید است و در این مورد پست شده است توییتر. این تنظیم می‌گوید: «اجازه دادن به Google Ads برای استفاده از عکس‌های تجاری». گوگل اضافه کرد: «به Google Ads مجوز برای استفاده از عکس‌های تاجر و سایر رسانه‌های غنی از نمایه‌های کسب‌وکار Google مرتبط در کمپین‌های تبلیغاتی از این حساب اعطا کنید».

به عنوان یک FYI، ما به تازگی پوشش داده ایم که Google SGE از داده های نمایه کسب و کار استفاده می کند، اما راهی برای انصراف از آن وجود ندارد.

این هم اسکرین شات آنتونی:

Woman Holding Map گوشه خیابان لوگوی گوگل