Google Ads برای به‌روزرسانی خط‌مشی سیستم‌های دور زدن

در اینجا چیزی است که گوگل برای این خط مشی خاص از نظر چند نمونه پست کرده است:

برای اندازه واقعی کلیک کنید

  • پنهان کاری (نمایش محتوای متفاوت به کاربران خاص، از جمله Google، نسبت به سایر کاربران) که با هدف یا منجر به تداخل در سیستم های بررسی Google، یا پنهان کردن یا تلاش برای پنهان کردن عدم انطباق با خط مشی های Google Ads می شود، مانند:
    • هدایت مجدد به محتوای ناسازگار
    • استفاده از DNS پویا برای تغییر صفحه یا محتوای تبلیغات
    • دستکاری محتوای سایت یا محدود کردن دسترسی به بسیاری از صفحات فرود شما که بررسی معنادار آگهی، سایت یا حساب شما را دشوار می کند.
    • استفاده از ردیاب های کلیکی برای هدایت کاربران به سایت های مخرب

    گوگل سیاست دور زدن گوگل برای تبلیغات گوگل جدید نیست توضیح داد، که “درگیر شدن در شیوه هایی که سیستم ها و فرآیندهای تبلیغاتی Google را دور می زند یا با آنها تداخل می کند، یا تلاش برای انجام آن” مجاز نیست.

    Google Ads خط‌مشی کلی سیستم‌های دور زدن خود را در این ماه به‌روزرسانی می‌کند. این تغییر “روشن می‌کند که این خط‌مشی، نقض مکرر و همزمان خط‌مشی را در هر یک از حساب‌های شما، از جمله استفاده از دو یا چند حساب برای پست تبلیغاتی که هر یک از خط‌مشی‌های Google Ads را نقض می‌کند، ممنوع می‌کند.” ارسال شده.

    بحث انجمن در توییتر.





منبع

گوگل گفت که “نقض این سیاست را بسیار جدی می گیرد و آنها را فاحش می داند.” گوگل اضافه کرد که اگر آنها “نقض این خط‌مشی را بیابند”، “حساب‌های Google Ads شما را به محض شناسایی و بدون هشدار قبلی به حالت تعلیق در می‌آورند و دیگر اجازه ندارید با Google Ads تبلیغ کنید.

Google Ads Enforcement

به عنوان یک FYI، جستجوی Google (نتایج ارگانیک، بدون پرداخت) همچنین دارای یک خط مشی دور زدن هرزنامه است.

به روز رسانی در این ماه اتفاق می افتد و کسانی که تخلف پیدا می کنند در معرض خطر تعلیق حساب هایشان هستند.

توجه داشته باشید: پنهان‌سازی شامل ارائه شخصی‌سازی محتوایی نمی‌شود که برای کاربران خاصی ارزش واقعی می‌افزاید، مانند نسخه‌های زبانی مختلف از یک محتوا یا نسخه‌های مختلف از همان محتوا بسته به ارائه‌دهنده خدمات اینترنتی کاربر، تا زمانی که ارائه هنوز به طور عمده یکسان باشد. تنوع در محتوا همچنان با خط‌مشی‌های Google Ads مطابقت دارد و Google می‌تواند نسخه‌ای از محتوا را بررسی کند.

  • نقض مکرر یا همزمان، خط‌مشی در هر یک از حساب‌های شما، از جمله استفاده از ۲ یا چند حساب برای پست تبلیغاتی که این یا هر خط‌مشی Google Ads دیگر را نقض می‌کند. به عنوان مثال، ایجاد دامنه‌ها یا حساب‌های جدید برای ارسال آگهی‌هایی که مشابه آگهی‌هایی هستند که برای این یا هر خط‌مشی Google Ads دیگر تأیید نشده‌اند.
  • دور زدن مکانیسم‌های اجرایی و شناسایی با ایجاد انواع تبلیغات، دامنه‌ها یا محتوایی که تأیید نشده‌اند (برای این یا هر خط‌مشی Google Ads) یا استفاده از تکنیک‌هایی در متن، تصاویر یا ویدیوها برای مبهم کردن محتوای غیراخلاقی جنسی
  • پس از تصمیم قبلی تعلیق، تلاش برای استفاده مجدد از سیستم Google Ads با ایجاد حساب‌های جدید به منظور ورود مجدد به سیستم
  • سوء استفاده از ویژگی‌های محصول Google Ads به منظور نمایش محتوای ناسازگار با خط‌مشی به کاربران و/یا کسب ترافیک اضافی
  • ارائه اطلاعات نادرست به عنوان بخشی از ما برنامه های تایید