
بروزرسانی: 09 اردیبهشت 1404
Google Ads به شما اجازه ایجاد یا ویرایش تبلیغات متنی گسترده یا اصلاح URL ها را نمی دهد
آمالیا فاولر نیز، اگرچه او در گوگل نیست:
نشانی های اینترنتی نهایی در ETA دیگر قابل ویرایش نیستند، اما اگر سایت/URL با مشکلی مواجه شد که باعث عدم تأیید «مقصد کار نمی کند»، باید بتوانید پس از بازگشت نشانی وب به عنوان مورد نظر، فرآیند تجدیدنظر دستی استاندارد را طی کنید.
— AdsLiaison (@adsliaison) 18 جولای 2022
روده بر شدن از خنده
[insert Spiderman meme]
🕷👉 👈🕷 https://t.co/gFOxsnsbXf
جینی ماروین، رابط Google Ads، این را روز گذشته در توییتر به ما یادآوری کرد:
در هر صورت، دیگر نمی توانید تبلیغات متنی گسترش یافته خود را در Google Ads ایجاد یا ویرایش کنید.
شاید برای چند هفته بعد از مهلتش کار کرد؟
از 30 ژوئن 2022، دیگر نمی توانید تبلیغات متنی توسعه یافته خود را ایجاد یا ویرایش کنید. با این حال، تبلیغات متنی گسترش یافته شما به کار خود ادامه خواهند داد. Google اضافه کرد: "به عنوان بخشی از این تغییر، دیگر نمی توانید تبلیغات متنی توسعه یافته ایجاد یا ویرایش کنید. با این حال، تبلیغات متنی گسترش یافته شما در کنار تبلیغات جستجوی واکنش گرا به کار خود ادامه می دهند و همچنان گزارش هایی درباره عملکرد آنها خواهید دید. به علاوه، می توانید تبلیغات متنی گسترش یافته خود را موقتاً متوقف کرده و از سر بگیرید یا در صورت نیاز آن ها را حذف کنید. همچنین همچنان می توانید آگهی های تماس و تبلیغات جستجوی پویا را ایجاد و ویرایش کنید."
فقط یک یادآوری، Google Ads دیگر به شما اجازه نمی دهد URL ها را ویرایش کنید، یا هر گونه ETA، یعنی تبلیغات متنی گسترش یافته را ایجاد یا ویرایش کنید. این باید در 1 ژوئیه 2022 اعمال می شد - حداقل این چیزی است که گوگل به ما گفت و ما دو بار در اینجا گزارش دادیم.
بحث انجمن در توییتر.
منبع