آمالیا فاولر نیز، اگرچه او در گوگل نیست:
نشانیهای اینترنتی نهایی در ETA دیگر قابل ویرایش نیستند، اما اگر سایت/URL با مشکلی مواجه شد که باعث عدم تأیید «مقصد کار نمیکند»، باید بتوانید پس از بازگشت نشانی وب بهعنوان مورد نظر، فرآیند تجدیدنظر دستی استاندارد را طی کنید.
— AdsLiaison (@adsliaison) 18 جولای 2022
روده بر شدن از خنده
[insert Spiderman meme]
🕷👉 👈🕷 https://t.co/gFOxsnsbXf
– گرگ (@PPCGreg) 18 جولای 2022
جینی ماروین، رابط Google Ads، این را روز گذشته در توییتر به ما یادآوری کرد:
در هر صورت، دیگر نمی توانید تبلیغات متنی گسترش یافته خود را در Google Ads ایجاد یا ویرایش کنید.
شاید برای چند هفته بعد از مهلتش کار کرد؟
از 30 ژوئن 2022، دیگر نمیتوانید تبلیغات متنی توسعهیافته خود را ایجاد یا ویرایش کنید. با این حال، تبلیغات متنی گسترشیافته شما به کار خود ادامه خواهند داد. Google اضافه کرد: “به عنوان بخشی از این تغییر، دیگر نمیتوانید تبلیغات متنی توسعهیافته ایجاد یا ویرایش کنید. با این حال، تبلیغات متنی گسترشیافته شما در کنار تبلیغات جستجوی واکنشگرا به کار خود ادامه میدهند و همچنان گزارشهایی درباره عملکرد آنها خواهید دید. بهعلاوه، میتوانید تبلیغات متنی گسترشیافته خود را موقتاً متوقف کرده و از سر بگیرید یا در صورت نیاز آنها را حذف کنید. همچنین همچنان میتوانید آگهیهای تماس و تبلیغات جستجوی پویا را ایجاد و ویرایش کنید.”
فقط یک یادآوری، Google Ads دیگر به شما اجازه نمی دهد URL ها را ویرایش کنید، یا هر گونه ETA، یعنی تبلیغات متنی گسترش یافته را ایجاد یا ویرایش کنید. این باید در 1 ژوئیه 2022 اعمال می شد – حداقل این چیزی است که گوگل به ما گفت و ما دو بار در اینجا گزارش دادیم.
بحث انجمن در توییتر.