Google Ads بینش های تشخیصی را برای کمپین های Performance Max راه اندازی می کند


Google Ads در حال ارائه اطلاعات بینش تشخیصی در صفحه Insights and Overview است.

پس از ارسال یک کمپین، اطلاعات بینش تشخیصی روشی آسان برای دیدن اینکه در فرآیند ارائه کمپین در کجا قرار دارید است. علاوه بر این، آن‌ها می‌توانند به‌طور خودکار مسائلی را از خط‌مشی تبلیغات، صورت‌حساب، بودجه، پیشنهادات و موارد دیگر شناسایی کنند. با کلیک بر روی «نمایش همه عیب‌یابی‌های کمپین»، تفکیک دقیق‌تری برای موارد زیر به شما ارائه می‌دهد:

  • وضعیت حساب
  • وضعیت صورتحساب
  • بررسی سیاست
  • ردیابی تبدیل
  • بودجه کمپین
  • هدف استراتژی پیشنهادی
  • وضعیت کمپین
  • قدرت تبلیغ

برای کمک به رفع مشکلاتی که ممکن است پیش بیاید، توصیه‌های متناسبی را نیز در زیر نوار پیشرفت دریافت خواهید کرد که انجام اقدام را آسان می‌کند.



منبع