Google Ads دستورالعملهای برند جدیدی را برای کمپینهای حداکثر عملکرد ارائه میکند، که در ابتدا در Google Marketing Live اعلام شد. گوگل سپس گفت: «تبلیغکنندگان میتوانند دستورالعملهای فونت و رنگ خود را در Performance Max به اشتراک بگذارند، و همچنین نقاط مرجع تصویر مفیدی را برای ایجاد تغییرات دارایی جدید ارائه دهند.»
دستورالعملهای برند Google Ads به تبلیغکنندگان این امکان را میدهد که نحوه نمایش نام تجاری شما در داراییها یا قالبهای خودکار کمپین حداکثر عملکرد شما را کنترل کنند. اینها عبارتند از فونت برند، رنگ برند، نام تجاری و دارایی های لوگو.
داریو زانونی در اوایل این هفته این موضوع را در لینکدین مشاهده کرد و نوشت: «تنظیمات دستورالعملهای برند برای کمپینهای Google PMax اکنون در برخی حسابها وجود دارد». وی افزود: “تنظیمات دستورالعمل های برند برای کمپین های PMax در ماه می سال جاری در Google Marketing Live اعلام شد. به نظر می رسد انتشار این ویژگی آغاز شده است و اکنون در بخش کوچکی از حساب هایی که مدیریت می کنیم در دسترس است.”
در اینجا اسکرین شات او از این موضوع در کنسول Google Ads است:
داریو افزود، “شما می توانید موارد زیر را در سطح کمپین تنظیم کنید.”
- نام تجاری: الزامی است (ممکن است در متن آگهی ظاهر شود).
- لوگو: لوگوی مربعی مورد نیاز است، آرم منظره اختیاری است.
- رنگ های سفارشی: اختیاری، برای تولید فیلم استفاده می شود.
- فونت: اختیاری، برای متن تولید شده در تبلیغات نمایشی واکنشگرا استفاده می شود.
در اینجا سند راهنمای Google در مورد دستورالعمل های برند برای تبلیغات Google آمده است. همچنین باید توجه داشته باشم که Google Ads API نسخه 18 از این نیز پشتیبانی می کند.
در اینجا یک ویدیوی سریع از Google در مورد آن وجود دارد:
بحث در انجمن در لینکدین.