بروزرسانی: 24 آبان 1404
Google Ads رسماً برچسب اسپانسر را منتشر می کند
این چیزی است که به نظر میرسد:
پس خداحافظ برچسب سیاه "تبلیغات" گوگل از سال 2020/2019 و سلام با برچسب "اسپانسر" گوگل.

گوگل گفت این به این دلیل است که آنها اکنون "می خواهند این برچسب در انواع مختلف محتوای پولی برجسته و واضح باشد." بنابراین اکنون هنگامی که تبلیغات در نتایج جستجوی تلفن همراه Google نشان داده می شود، آن تبلیغات اکنون با کلمه "Sponsored" با فونت متن سیاه و سفید برجسته می شوند.
بحث انجمن در توییتر.
این ویژگی بتا در تبلیغات گوگل است:
در اینجا اطلاعات بیشتری از جینی ماروین گوگل آورده شده است:
توجه: این از قبل نوشته شده بود و قرار بود امروز پست شود، من در حال حاضر برای Simchat Torah آفلاین هستم.
منبع
جدید هم هست سیاست تبلیغات اطلاعات کسب و کار که میخواند:
در 14 اکتبر 2022، یک خط مشی جدید قالب اطلاعات کسب و کار Google Ads راه اندازی می شود. این خط مشی اطلاعات کسب وکار جدید به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد تا تبلیغات متنی موجود خود را با دارایی های تجاری مانند نام و نشان واره کسب وکار تکمیل کنند. در اینجا درباره اطلاعات کسب و کار بیشتر بیاموزید. ما اجرای به روزرسانی خط مشی را در اکتبر با افزایش اجرای کامل در طی تقریباً 4 هفته آغاز خواهیم کرد.1/3 در هفته های آینده، نام های تجاری و نشان واره ها در تبلیغات جستجوی تلفن همراه نشان داده می شوند تا به کاربران کمک کنند منبع را راحت تر شناسایی کنند. این نسخه بتا است و به مرور زمان تبلیغ کنندگان بیشتری واجد شرایط خواهند بود.
— AdsLiaison (@adsliaison) 14 اکتبر 2022
گوگل جزئیات بیشتری را در این سند کمکی.
ماه هاست که ما شاهد آزمایش گوگل یک برچسب تبلیغاتی جدید در جستجو به نام «اسپانسر» در متن سیاه و سفید پررنگ بوده ایم. خوب، اکنون به طور رسمی در نتایج جستجوی تلفن همراه گوگل، شرکت جستجو، زنده است اعلام کرد.
گوگل گفت: "این برچسب جدید و موقعیت برجسته آن همچنان با استانداردهای بالای ما برای متمایز شدن از نتایج جستجو مطابقت دارد و بر تلاش های موجود ما برای شفاف سازی اطلاعات در مورد محتوای پولی استوار است."
گوگل گفت: "بخشی از کمک به شما برای درک اطلاعاتی که می بینید، تضمین این است که تبلیغات به وضوح برچسب گذاری می شوند، به همین دلیل است که برچسب ما اکنون در خط خودش در گوشه سمت چپ بالای تبلیغات جستجو نشان داده می شود."
3/3 در نهایت، آگهی ها اکنون در نتایج جستجوی تلفن همراه با «حمایت شده» با متن سیاه پررنگ برچسب گذاری می شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این به روز رسانی ها، نگاه کنید به: https://t.co/YRBD1JNYxM
— AdsLiaison (@adsliaison) 14 اکتبر 2022
نقض این خط مشی ممکن است منجر به عدم ارائه اطلاعات تجاری تبلیغ کننده شود. امتناع از ارائه اطلاعات تجاری برای نقض خط مشی ممکن است بدون اطلاع قبلی رخ دهد.

این اولین بار است که اینها را می بینم. آیا آنها افزونه ها/دارایی های جدیدی هستند؟ pic.twitter.com/t2l6JDt3ri
— دانیل پارسکیل (@danielparscale) 14 اکتبر 2022ما بارها و در طول چندین ماه شاهد آزمایش گوگل بودیم.