Google Ads رسماً برچسب اسپانسر را منتشر می کند

این چیزی است که به نظر میرسد:

پس خداحافظ برچسب سیاه “تبلیغات” گوگل از سال 2020/2019 و سلام با برچسب “اسپانسر” گوگل.

گوگل گفت این به این دلیل است که آنها اکنون “می خواهند این برچسب در انواع مختلف محتوای پولی برجسته و واضح باشد.” بنابراین اکنون هنگامی که تبلیغات در نتایج جستجوی تلفن همراه Google نشان داده می شود، آن تبلیغات اکنون با کلمه “Sponsored” با فونت متن سیاه و سفید برجسته می شوند.

بحث انجمن در توییتر.

این ویژگی بتا در تبلیغات گوگل است:





منبع

جدید هم هست سیاست تبلیغات اطلاعات کسب و کار که میخواند:

در 14 اکتبر 2022، یک خط‌مشی جدید قالب اطلاعات کسب و کار Google Ads راه‌اندازی می‌شود. این خط‌مشی اطلاعات کسب‌وکار جدید به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد تا تبلیغات متنی موجود خود را با دارایی‌های تجاری مانند نام و نشان‌واره کسب‌وکار تکمیل کنند. در اینجا درباره اطلاعات کسب و کار بیشتر بیاموزید. ما اجرای به‌روزرسانی خط‌مشی را در اکتبر با افزایش اجرای کامل در طی تقریباً 4 هفته آغاز خواهیم کرد.1/3 در هفته‌های آینده، نام‌های تجاری و نشان‌واره‌ها در تبلیغات جستجوی تلفن همراه نشان داده می‌شوند تا به کاربران کمک کنند منبع را راحت‌تر شناسایی کنند. این نسخه بتا است و به مرور زمان تبلیغ‌کنندگان بیشتری واجد شرایط خواهند بود.

— AdsLiaison (@adsliaison) 14 اکتبر 2022

نقض این خط‌مشی ممکن است منجر به عدم ارائه اطلاعات تجاری تبلیغ‌کننده شود. امتناع از ارائه اطلاعات تجاری برای نقض خط‌مشی ممکن است بدون اطلاع قبلی رخ دهد.

این اولین بار است که اینها را می بینم. آیا آنها افزونه ها/دارایی های جدیدی هستند؟ pic.twitter.com/t2l6JDt3ri

— دانیل پارسکیل (@danielparscale) 14 اکتبر 2022

ما بارها و در طول چندین ماه شاهد آزمایش گوگل بودیم.