جینی ماروین، مدیر تبلیغات گوگل، هفته گذشته در توییتر تأیید کرد که هیچ برنامهای برای افزودن سفارشیکنندههای تبلیغاتی پشتیبانی با استفاده از موقعیت مکانی به عنوان سیگنالی برای درج متن برای تبلیغات جستجوی پاسخگو، نه اکنون و نه در آینده نزدیک، وجود ندارد.
جینی ماروین نوشت: «استفاده از موقعیت مکانی به عنوان سیگنال برای درج متن (به غیر از سفارشیکنندههای مکان پشتیبانیشده مانند کشور، ایالت یا شهر) یک مورد استفاده شناخته شده است که در حال حاضر با سفارشیسازهای تبلیغات RSA پشتیبانی نمیکنیم.» جینی ماروین افزود: “ما برنامه ای برای ساخت راه حلی برای این مورد استفاده در آینده نزدیک نداریم.”
این سوال از سوی براد گدس مطرح شد و این توییتها در اینجا آمده است:
سلام براد، استفاده از موقعیت مکانی به عنوان سیگنال برای درج متن (به غیر از سفارشی سازهای مکان پشتیبانی شده مانند کشور، ایالت یا شهر) یک مورد استفاده شناخته شده است که در حال حاضر با سفارشی سازهای تبلیغات RSA از آن پشتیبانی نمی کنیم. ما برنامه ای برای ساخت راه حلی برای این مورد استفاده در آینده نزدیک نداریم
— AdsLiaison (@adsliaison) 18 آگوست 2022
در اینجا چند توییت دیگر در این زمینه وجود دارد:
برای روشن بودن، پشتیبانی از سفارشی سازهای تبلیغات در RSA ها وجود دارد. اطلاعات بیشتر در مورد نحوه ایجاد سفارشی سازهای تبلیغاتی برای RSA در اینجا: https://t.co/zpchT9INOM
— AdsLiaison (@adsliaison) 18 آگوست 2022
آپلود دادههای کسبوکار برای سفارشیکنندههای تبلیغات RSA در دسترس است (گزینه «ویژگیهای سفارشیکننده آگهی» را در زیر فیدهای داده انتخاب کنید و الگوی دانلود را پیدا خواهید کرد). سفارشی سازهای موقعیت مکانی پشتیبانی شده در RSA ها شامل کشور، ایالت، شهر است.
— AdsLiaison (@adsliaison) 18 آگوست 2022
بحث انجمن در توییتر.