
بروزرسانی: 02 تیر 1404
Google Ads گزارش فروش و مناقصه فروشگاه را به کمپین های PMax می آورد
گوگل اعلام کرد که قابلیت های فروش فروشگاه را ارتقا داده و آن ها را برای تبلیغ کنندگانی که از کمپین های Performance Max با اهداف فروشگاه، اهداف مناقصه همه کانالی استفاده می کنند و کسانی که از فید Google Merchant Center استفاده می کنند و دارای اهداف مناقصه همه کاناله هستند، می سازد. قابلیت های پیشرفته فروش فروشگاه ویژگی های گزارش و بهینه سازی را برای کمپین های Performance Max شما باز می کند، مانند:
- قابلیت های قیمت گذاری هوشمند که تبلیغات Google شما را برای تبدیل های فروش فروشگاه بهینه می کند
- اندازه گیری کل نگر با محاسبات بازده تبلیغات (ROAS) برای تبدیل های آنلاین و آفلاین
- همراستایی روش شناسی گزارش دهی در بین بازدید از فروشگاه و فروش فروشگاه، بنابراین تبلیغ کنندگان می توانند اطلاعاتی در مورد نرخ بازدید از فروشگاه به خرید بر اساس کمپین کسب کنند.
برای انجام این کار، داده های تراکنش خود را از کسب وکارتان در Google آپلود کرده و مطابقت می دهید و سپس می توانید ببینید که چگونه تبلیغات شما به خریدهای آفلاین تبدیل می شوند.
گوگل اعلام کرد که گزارش فروش فروشگاه و مناقصه اکنون در کمپین های Performance Max در Google Ads در دسترس است. این بدان معناست که تبلیغ کنندگان می توانند کل فروش را در هر جایی که مشتریان ترجیح می دهند خرید کنند اندازه گیری کنند و پیشنهادات خود را برای درآمد در فروشگاه بهینه کنند. توضیح داد.
گوگل افزود: "فروش فروشگاهی یک راه حل سنجش تبلیغات آنلاین به آفلاین است که به شما امکان می دهد با استفاده از داده های فروش خود به روشی امن برای حفظ حریم خصوصی، درک کنید که تبلیغات شما واقعاً چه ارزشی برای خرید در فروشگاه دارد."
در اینجا نحوه انتخاب مناقصه فروش فروشگاه در Performance Max برای اهداف فروشگاه آمده است (برای بزرگنمایی کلیک کنید):
بحث انجمن در توییتر.
منبع
نویسنده: تیم تحریریه خدایار