
انتشار: دی 25، 1403
بروزرسانی: 31 خرداد 1404
منبع
بروزرسانی: 31 خرداد 1404
Google Ads گزینه های کد تبلیغاتی اضافی را اضافه می کند
Google Ads دو گزینه کد تبلیغاتی اضافی را در بخش جزئیات تبلیغات دارایی های تبلیغات اضافه کرده است. به جای اینکه راهی برای وارد کردن کد تبلیغاتی وجود داشته باشد، اکنون می توانید روش های بارکد یا کد QR را نیز برای کدهای تبلیغاتی در تبلیغات خود ارائه دهید.
توماس اکسل این را مشاهده کرد و در لینکدین در مورد آن پست کرد، او یک اسکرین شات پست کرد و برخی از اسناد کمکی را در پست خود به اشتراک گذاشت.
این هم اسکرین شات:
شما باید شماره بارکد خود را وارد کنید و بارکد خود را در آزتک، ماتریس داده، EAN-8 و غیره انتخاب کنید.
برای کد QR، می توانید مستقیماً متن خود را با یک محدودیت حداکثر 720 کاراکتر و بدون پیوند رمزگذاری کنید.
بحث در انجمن در لینکدین.
منبع