Google Ads API نسخه 11.1 اکنون خارج شده است


گوگل دارد نسخه 11.1 منتشر شد از Google Ads API. نسخه 11 Google Ads API در ماه ژوئن منتشر شد، بنابراین این یک به روز رسانی جزئی به نسخه 11 است.

در اینجا همه چیزهایی که در نسخه 11.1 به روز شده است:

دارایی های

  • AssetGroup.ad_strength اضافه شد تا کیفیت کلی گروه دارایی را نشان دهد. وقتی تبلیغ‌کنندگان گروه‌های دارایی یا دارایی‌های مرتبط با گروه‌های دارایی را تغییر می‌دهند، این فیلد دوباره محاسبه می‌شود. تا زمانی که محاسبه مجدد به پایان برسد، مقدار در انتظار است.
  • AssetLinkError اضافه شد.EXCLUDED_PARENT_FIELD_TYPE.

مخاطبان

  • FlexibleRuleUserListInfo و RuleBasedUserListInfo.flexible_rule_user_list اضافه شد.
  • مقادیر بیشتری به فهرست LeadFormFieldUserInputType اضافه شد (به عنوان سؤالات از پیش تعریف شده برای پسوندهای فرم سرنخ استفاده می شود).
  • فیلدهای زیر را به UserAttribute اضافه کرد: lifecycle_stage، first_purchase_date_time، event_attribute
  • خطاهای زیر را به OfflineUserDataJobError اضافه کرد: FIRST_PURCHASE_TIME_GREATER_THAN_LAST_PURCHASE_TIME، INVALID_LIFECYCLE_STAGE، INVALID_EVENT_VALUE، EVENT_ATTRIBUTE_ALL_FIELDS_ARE_REQUI

مناقصه

  • Campaign.bidding_strategy_system_status اضافه شد تا وضعیت سیستم استراتژی مناقصه را نشان دهد، مانند اینکه آیا در حال یادگیری است، محدود است یا پیکربندی نادرست.

کمپین ها

  • پشتیبانی از معیارهای زیر در گزارش کمپین اضافه شده است: all_conversions_from_click_to_call، all_conversions_from_directions، all_conversions_from_menu، all_conversions_from_order، all_conversions_from_other_engagement، all_conversions_from_store.tric.commp3.

آزمایش

  • اکنون می توانید با استفاده از () GoogleAdsService.Mutate آزمایش ایجاد کنید. قبلاً فقط هنگام استفاده از ExperimentService امکان پذیر بود.

برنامه ریزی

  • Targeting.audience_targeting اضافه شد، که اجازه می‌دهد تا دسته‌های وابسته و درون بازار را مشخص کنید تا با استفاده از ReachPlanService.GenerateReachForecast پیش‌بینی دسترسی ایجاد کنید.
  • پشتیبانی اضافه شده برای YouTube Select:
  • هنگام تماس با ReachPlanService.ListPlannableProducts، پشتیبانی برای بازگرداندن YouTubeSelectLineUp به عنوان فراداده محصول اضافه شد.
  • PlannedProduct.advanced_product_targeting اضافه شد، که اجازه می دهد YouTubeSelectSettings را مشخص کنید تا با استفاده از ReachPlanService.GenerateReachForecast پیش بینی دسترسی ایجاد کنید.
  • AudienceInsightsService.GenerateAudienceCompositionInsights (فقط برای حساب‌های مجاز در دسترس است) اضافه شد، برای یافتن ویژگی‌هایی که به شدت با یک مخاطب خاص مرتبط هستند، مشابه Insights Finder.

توصیه ها

  • UpgradeLocalCampaignToPerformanceMaxRecommendation اضافه شد.
  • DisplayExpansionOptInRecommendation اضافه شد.

بحث انجمن در توییتر.



منبع