در اینجا لیست کامل تغییرات نسخه 13.1 با توجه به تغییرات ثبت شده:
کمپین ها
- CampaignBudgetError اضافه شد.BUDGET_AMOUNT_MUST_BE_UNSET_FOR_CUSTOM_BUDGET_PERIOD
تبدیل ها
- پشتیبانی برای شناسایی تبدیلهای Google Analytics و تعیین اینکه آیا یک تبدیل از ویژگی Universal Analytics یا GA4 وارد شده است یا خیر:
- مقادیر زیر را به ConversionActionType اضافه کرد: UNIVERSAL_ANALYTICS_GOAL، UNIVERSAL_ANALYTICS_TRANSACTION، GOOGLE_ANALYTICS_4_CUSTOM، GOOGLE_ANALYTICS_4_PURCHASE
- ConversionAction.google_analytics_4_settings اضافه شد
- Customer.offline_conversion_client_summaries اضافه شد که وضعیت و اطلاعات تشخیصی آپلودها و تنظیمات تبدیل آفلاین مشتری را خلاصه می کند.
- job_id به پاسخهای ارسالشده توسط ConversionAdjustmentUploadService.UploadConversionAdjustments و ConversionUploadService.UploadClickConversions برای مرتبط کردن پاسخ به OfflineConversionUploadSummary.job_id اضافه شد.
محل پرورش
- پشتیبانی اضافه شده برای بازیابی، ایجاد و به روز رسانی کلمات کلیدی منفی در سطح حساب. فیلدها، شماره ها و خطاها
- CriterionError اضافه شد.CANNOT_TARGET_SIMILAR_USER_LIST
تبلیغات هتل
- تغییر نام SuggestTravelAssetsRequest.place_id به SuggestTravelAssetsRequest.place_ids
برنامه ریزی
- روشهای زیر را از KeywordPlanService حذف کرد: GenerateForecastCurve، GenerateForecastMetrics، GenerateForecastTimeSeries و GenerateHistoricalMetrics
- KeywordPlanIdeaService.GenerateKeywordForecastMetrics برای پشتیبانی از تولید معیارهای پیشبینی کمپین کلمات کلیدی بدون نیاز به ایجاد طرح کلیدواژه در ابتدا اضافه شد.
- پشتیبانی برای بازیابی گزارش campaign_criterion_simulation حذف شد
- پشتیبانی از YOUTUBE_DYNAMIC_LINEUP به عنوان یک بعد در AudienceInsightsService.ListAudienceInsightsAttributes اضافه شد.
- DynamicLineupAttributeMetadata.sample_channels اضافه شد که در پاسخهای GenerateAudienceCompositionInsights برای ارائه کانالهای نمونه در لاینآپها استفاده میشود.
توصیه ها
- LowerTargetRoasRecommendation اضافه شد که کاهش ROAS هدف را توصیه می کند
- RaiseTargetCpaRecommendation اضافه شد که افزایش CPA هدف را توصیه می کند
- ResponsiveSearchAdAssetRecommendation.current_ad اضافه شد
گزارش نویسی
- مقادیر زیر را به ServedAssetFieldType اضافه کرد که از ad_group_ad_asset_view.pinned_field در دسترس هستند: SITELINK، CALL، MOBILE_APP، CALLOUT، STRUCTURED_SNIPPET، PRICE، PROMOTION، AD_IMAGELO، LEAD_FORM، BUSIN
نسخه 13.1 قبل از این نسخه جدید است که در آوریل 2023 منتشر شد. نسخه 12.0 در اکتبر 2022، نسخه 11.0 Google Ads API در ژوئن و نسخه 11.1 در ماه آگوست منتشر شد. همچنین نسخه 10.1 در 27 آوریل 2022 و نسخه 10.0 در 9 فوریه 2022 منتشر شد. و Google API AdWords را در 27 آوریل غروب کرده است که در پایان جولای به طور کامل کار نمی کند.
در اینجا یک نمای کلی از تغییرات است:
Google نسخه 14 API خود را منتشر کرده است. نسخه 14 انواع توصیه های جدید، کلمات کلیدی منفی در سطح حساب، تبدیل آفلاین، داده های GA4 و موارد دیگر را ارائه می کند. گوگل گفت کتابخانه های مشتری به روز شده و نمونه های کد هفته آینده منتشر خواهد شد.
بحث انجمن در توییتر.