دیروز، تعدادی از تبلیغکنندگان میپرسیدند چرا تبلیغات Google در آنجا تایید نمیشود. عدم تایید به دلیل استفاده از کلمه “دریافت” در متن آگهی و پسوند آگهی بود. معلوم شد که این یک باگ است، یک اشکال عجیب، که جینی ماروین، رابط تبلیغات گوگل، گفت در حال بررسی است.
در اینجا یک اسکرین شات از یکی از شکایات متعدد در این مورد آمده است:
در اینجا نحوه پاسخ گوگل در طول روز دیروز آمده است:
ممنون از پرچم گذاری ما در حال بررسی آن هستیم.
— AdsLiaison (@adsliaison) 9 نوامبر 2022
@adsliaison شرکت ما نیز می تواند این را تأیید کند.
ما شاهد این عدم تایید خاص در چندین حساب هستیم و منطقی نیست که “دریافت” باعث این امر شود. باید در اسرع وقت بررسی شود. #ppcchat
— جاش بی از قهرمانان ملی #HBTD (@jdb426) 9 نوامبر 2022
در اینجا برخی از توئیت های جاسازی شده در این مورد آورده شده است:
بحث انجمن در توییتر.
هنوز در حال گسترش است.
– کوری کوهلر 💡 (@CoreyKMedia) 9 نوامبر 2022
OK کارشناسان PPC، از چه زمانی “دریافت” یک ماده تایید نشده است؟ آیا شما نیز اخیرا یکی از این ایمیل ها را از گوگل دریافت کرده اید؟ #ppc #ppcchat #googleads @GoogleAds pic.twitter.com/MyIpLgUU2k
– بیل هارتزر (@bhartzer) 9 نوامبر 2022
خنده دار است، حداقل برای من که در مورد آن گزارش کنم، فکر می کنم برای کسانی که تبلیغات گوگل را مدیریت می کنند خیلی خنده دار نیست.