کتابخانه های دارایی: ویژگی های جدید شامل پشتیبانی اضافه شده برای افزایش نفوذ تصاویر در کتابخانه های دارایی است. Ads Editor همچنین از افزودن، حذف و تغییر نام تصاویر، اختصاص تصاویر به پوشهها و ادغام ویژگیهای کتابخانه دارایی در انتخابگر تصویر پشتیبانی میکند، به عنوان مثال، فیلتر بر اساس پوشه و جستجو بر اساس نام دارایی.
پیشنهادات جهانی: در تنظیمات خرید برای کمپینهای خرید و حداکثر عملکرد، اکنون میتوانید انتخاب کنید (1) کشور فروش را اختیاری کنید (اجازه دهید اگر قبلاً خالی نیست خالی یا پاک شود) یا (2) شامل پشتیبانی از یک فید اختیاری شود. برچسب.
هدف گذاری بهینه: نوار لغزنده تنظیم گروه تبلیغاتی “گسترش هدف” با تنظیم “هدف گیری بهینه” جایگزین شده است، که اکنون می تواند با یک چک باکس فعال یا غیرفعال شود.
فرکانس هدف برای کمپین های ویدیویی: Ads Editor اکنون شامل پشتیبانی کامل از کمپین های ویدئویی با فرکانس هدف می شود.
بودجه های توصیه شده برای کمپین های اقدام ویدیویی: Ads Editor اکنون بودجه پیشنهادی را بر اساس پیشنهاد CPA هدف شما برای کمپینهای اقدام ویدیویی نشان میدهد. همچنین اگر میزان بودجه فعلی شما کمتر از این توصیه باشد، به شما هشدار می دهد.
پشتیبانی اولیه برای همه انواع توصیه ها: پشتیبانی اولیه برای انواع توصیه های اضافی اکنون در ویرایشگر نشان داده شده است. انواع توصیه ها در زیر توصیه ها > سایر توصیه ها ظاهر می شوند.
کمپین های ویدیویی با خرید: Ads Editor اکنون از همه انواع زیرمجموعه کمپین ویدیویی (به جز Outstream و Audio) از طریق تنظیمات خرید (فید محصول) و گروههای محصول پشتیبانی میکند. این ویژگی با انتشار ویرایشگر نسخه 2.1 برای کمپین های “تبدیل درایو ویدئو” اضافه شد. ویرایشگر نسخه 2.2 به سادگی این قابلیت را به سایر زیر انواع ویدیو گسترش می دهد.
پشتیبانی از انواع توصیه های بیشتر: Ads Editor از انواع توصیه های اضافی پشتیبانی می کند، از جمله امکان افزودن تبلیغات فرم سرنخ برای دریافت سرنخ های بیشتر.
نشانگر عدم هماهنگی: ویرایشگر تبلیغات اکنون به صورت دوره ای بررسی می کند که آیا تغییرات حساب از آخرین همگام سازی انجام شده است یا خیر و به شما اطلاع می دهد که در صورت نیاز آنها را همگام کنید.
گزارشهای شبکه سازگار با پشتیبانی: گزارشهای حاوی خطاهای API و جزئیات عملیاتی که آنها را راهاندازی کردهاند اکنون در قالبی قابل درک ارائه شدهاند.
اعلانها اکنون در ویرایشگر تعبیه شدهاند: میتوانید از اعلانها برای کمک به دریافت اطلاعات حیاتی مورد نیاز برای مدیریت سریع حسابهایتان در ویرایشگر استفاده کنید. گوگل همچنین هشدارهایی را اضافه کرده است تا در صورت وجود اعلانهای فعال برای بررسی به شما اطلاع دهد. و با دکمه اعلانهای جدید، مستقیماً از نوار ابزار به اعلانها با یک کلیک دسترسی خواهید داشت.
رابط کاربری جدید برای ویرایش زمانبندی تبلیغات: ویرایشگر تبلیغات اکنون یک گفتگو برای ویرایش بصری زمانبندی تبلیغات برای کمپینها و داراییهای تبلیغاتی خاص ارائه میکند. قبلاً، زمانبندی تبلیغات فقط با وارد کردن CSV یا کپی کردن از کمپین یا دارایی دیگر قابل تغییر بود.
در اینجا لیست کاملی از تغییراتی است که می توانید در نسخه 2.2 Google Ads Editor انتظار داشته باشید.
گوگل نسخه 2.2 Google Ads Editor را منتشر کرده است، این نسخه چهار ماه از انتشار نسخه 2.1 در ماه جولای میگذرد. نسخه جدید دسترسی سریعتری به کتابخانه دارایی، زمانبندی آسانتر تبلیغات، اعلانهای بهبودیافته و موارد دیگر دارد.
پشتیبانی از کمپین های نمایش جیمیل حذف شد: Ads Editor نسخه 2.2 دیگر از تبلیغات و کمپین های نمایشی Gmail پشتیبانی نمی کند.
بحث انجمن در توییتر.