Google Ads Editor نسخه 2.3 دارایی های اطلاعات کسب و کار، دارایی های مکان و موارد دیگر را اضافه می کند

آگهی‌دهنده لپ‌تاپ کار Google Ads

ایجاد توصیه تبلیغات جستجوی پویا: ویرایشگر نسخه 2.3 دیگر توصیه هایی برای ایجاد تبلیغات جستجوی پویا نشان نمی دهد.

جمع بندی مناسب در پیام ها: پیام‌ها اکنون با شکل صحیح کثرت به‌روزرسانی می‌شوند که از زبان‌های دیگر پشتیبانی می‌کند. 2 شکل جمع برای انگلیسی و حداکثر 6 شکل جمع برای سایر زبان ها موجود است.

نمای کارت برای دارایی های تصویر: علاوه بر نمای جدول، دارایی های تصویر خود را به صورت کارت مشاهده کنید.

دکمه های وضعیت نمایش اولیه: برخی از دلایل وضعیت نمایش اولیه (PDS) اکنون دکمه های قابل کلیک هستند. برای مثال، می‌توانید روی دلیل عدم ارائه یک کمپین کلیک کنید و به صفحه‌ای بروید که می‌توانید مشکل را برطرف کنید. دکمه PDS “محدود شده بر اساس بودجه” پانل ویرایش را در قسمت متن بودجه باز می کند، در حالی که دکمه PDS “محدود شده بر اساس مناقصه هدف” پانل ویرایش را در قسمت استراتژی پیشنهاد باز می کند.

پشتیبانی دارایی: پشتیبانی کامل برای دارایی های زیر در دسترس است:

  • دارایی های تصویری دارایی های تصویر قدیمی به دارایی های ارتقا یافته منتقل می شوند.
  • دارایی های ایجاد شده به صورت خودکار ویرایشگر به طور خودکار دارایی ها را ایجاد می کند و آنها را همراه با دارایی هایی که ارائه می کنید نشان می دهد.
  • دارایی های مکان دارایی‌های مکان قدیمی در حال انتقال به دارایی‌های ارتقا یافته هستند.
  • دارایی های اطلاعات تجاری تبلیغات متنی را با اطلاعات کسب و کار خود مانند نام و لوگو تکمیل کنید.

جستجوگر پیشنهاد: ویرایشگر اکنون چندین پیشنهاد پیشنهادی را نشان می دهد که شامل بهبودهای پیش بینی شده برای هر گزینه است. این ویژگی برای استراتژی‌های پیشنهادی CPA و Target ROAS در دسترس است. می‌توانید از کاوشگر قیمت پیشنهادی برای افزایش CPA یا کاهش ROAS استفاده کنید.

تبلیغات و کمپین‌های کشف با پشتیبانی از فید محصول: ویرایشگر اکنون از تبلیغات و کمپین‌های Discovery با فیدهای محصول پشتیبانی می‌کند. هنگامی که گروه های محصول را به کمپین خود اضافه می کنید، محصولات خود را در تبلیغات Discovery نشان دهید.

پشتیبانی فایل برای دارایی های تصویر: اکنون پشتیبانی فایل برای دارایی های تصویر در دسترس است. به راحتی دارایی های تصویر را به عنوان فایل وارد و صادر کنید.

مکان یابی: ویرایشگر اکنون مکان‌یابی را برای «شعاع اطراف گروه‌های مکان» و «شعاع اطراف همه مکان‌ها در فید پیوندشده» دارد. تبلیغات خود را به کاربران در فاصله معینی از کسب و کار یا سایر مکان های مورد علاقه نشان دهید.

تنظیم قیمت محتوای برتر: تنظیم “تعدیل قیمت محتوای برتر” دیگر پشتیبانی نمی شود و در ویرایشگر 2.3 حذف شده است.

و نام های تجاری و لوگوهای کسب و کار را ویرایش کنید pic.twitter.com/5ANAU5eCmx

– گرگ (@PPCGreg) 27 مارس 2023

گوگل منتشر کرده است نسخه 2.3 از Google Ads Editor، چهار ماه و نیم از انتشار نسخه 2.2 در نوامبر 2022 می‌گذرد. ​​نسخه جدید دارایی‌های تصویر، دارایی‌های موقعیت مکانی، دارایی‌های اطلاعات کسب‌وکار b، اتوماسیون دارایی متنی PMAX، کاوشگر پیشنهادات و موارد دیگر را به دست می‌آورد.

گوگل همچنین این دو ویژگی را منسوخ کرد:

بحث انجمن در توییتر.





منبع

افزودن توصیه شرکای ویدیویی Google: ویرایشگر اکنون توصیه هایی را برای افزودن شرکای ویدیویی Google نشان می دهد. وقتی این توصیه را فعال می‌کنید، می‌توانید از همان گزینه‌های هدف‌گیری در بین شرکای ویدیویی برای کمپین‌های ویدیویی خود استفاده کنید.

در اینجا لیست کاملی از تغییراتی است که می توانید در نسخه 2.3 Google Ads Editor انتظار داشته باشید.

اطلاعیه: انواع اعلان های بیشتری اکنون در ویرایشگر 2.3 موجود است. کاربران ویرایشگر اکنون به طور کامل تری از وضعیت و رویدادهای کلیدی رخ داده برای حساب هایشان مطلع خواهند شد. برای اعلان‌هایی که مشکل در ویرایشگر قابل حل است، کاربران می‌توانند فوراً این کار را انجام دهند. برای اطلاعیه هایی که نیاز به بازدید از Google Ads آنلاین دارند، پیوندهای عمیق به صفحه مورد نظر ارائه می شود.

پشتیبانی از وضعیت نمایش اولیه: دلایل PDS بیشتری نیز موجود است، از جمله: با هدف پیشنهادی محدود و به زودی با بودجه محدود می شود.

اتوماسیون دارایی متنی حداکثر عملکرد: اکنون می‌توانید از اتوماسیون دارایی متنی برای کمپین‌های Performance Max استفاده کنید یا از آن انصراف دهید. می‌توانید این مورد را در پانل ویرایش در بخش «دارایی‌های ایجاد شده به‌طور خودکار»، همراه با بسط URL نهایی پیدا کنید.

PPCGreg این تغییرات را دوست داشت: