Google نسخه 2.4 Google Ads Editor را منتشر کرده است، این نسخه 14 هفته از انتشار نسخه 2.3 در مارس 2023 میگذرد. نسخه جدید دارای کتابخانه دارایی ویدیو، نمای کلی چند حساب، ادغام Google Drive، پستهای زمانبندیشده، گروههای محصول قابل ویرایش و گروههای فهرستشده است. و بیشتر.
همچنین، Google Ads Editor 2.3 «اعتبارسنجیهای بهروزرسانی شده برای روشهای هدفیابی جغرافیایی / حذف» را منسوخ کرد. این منطقه مورد علاقه است (“افراد علاقه مند به مکان های شما”) روش هدف گیری جغرافیایی عمدتاً منسوخ شده است. فقط برای کمپینهای Discovery مجاز است. علاوه بر این، روش حذف اهمیتی ندارد (“افراد در یا علاقه مند به…”) در جستجو، نمایش، خرید و حداکثر عملکرد غیرمجاز است.
بحث انجمن در توییتر.
منبع
در اینجا لیست کامل تغییراتی است که می توانید در نسخه 2.4 ویرایشگر تبلیغات گوگل انتظار داشته باشید.
کتابخانه دارایی ویدیو
همه ویدیوهای استفاده شده در حساب را اکنون میتوانید در کتابخانه دارایی ویدیو پیدا کنید. با رفتن به کتابخانه مشترک > کتابخانه دارایی > ویدیوها، میتوانید کتابخانه دارایی ویدیو را پیدا کنید. همچنین میتوانید انتخابگر ویدیو را پیادهسازی کنید و دادههای متا را برای هر ویدیو نمایش دهید.
- پیادهسازی انتخابگر ویدیو: فهرست قابل جستجوی ویدیوها از قبل در حساب کاربری استفاده میشود و برای افزودن به تبلیغات موجود است.
- نمایش ابرداده برای هر ویدیو: تصویر کوچک، عنوان، نام کانال و مدت زمان.
نمای کلی چند حساب
تب “نمای کلی” اکنون خلاصه ای از چندین حساب را نشان می دهد. قبلاً فقط میتوانست یک حساب را در یک زمان نشان دهد.
ادغام گوگل درایو
با ادغام Google Drive، ویرایشگر اکنون از صادرات یا وارد کردن از Google Drive پشتیبانی می کند. همچنین میتوانید فایلها را در Drive با سایر کاربران به اشتراک بگذارید. توجه داشته باشید، Google Sheets در این نسخه پشتیبانی نمیشود.
پست برنامه ریزی شده
اکنون می توانید پست های خود را برای یک زمان مشخص زمان بندی کنید.
گروه های محصول و گروه های فهرست بندی قابل ویرایش
گروههای محصول و گروههای فهرست را اکنون میتوان در ویرایشگر اضافه و اصلاح کرد، در گفتگوی که مشاهده و حفظ ساختار درخت مانند آنها را برای کمپینها با استفاده از فیدهای محصول Merchant Center آسانتر میکند. پیش از این، تنها راه برای دستکاری گروههای محصول و گروههای فهرستبندی، واردات CSV بود.
یک شبکه یوتیوب
اکنون همه کمپینهای ویدیویی شبکههای جستجوی YouTube و ویدیوی YouTube را هدف قرار میدهند، بنابراین این گزینهها از ویرایشگر حذف میشوند. فقط تنظیمات Video Partners باقی مانده است.
انصراف بهبود ویدیو
تنظیمی برای فعال یا غیرفعال کردن بهبودهای ویدیویی برای کمپین های ویدیویی.
دانلود
«دانلود» (که قبلاً به عنوان «دریافت تغییرات اخیر» شناخته میشد) به شما امکان میدهد کمپینهای دانلود شده قبلی، انواع آیتمها را دانلود کنید و دادههای دانلود شده یا ترکیبی از هر 3 گزینه را بهینه کنید. همچنین میتوانید بارگیری یک کمپین یا انواع موارد دیگر را برنامهریزی کنید.