Google Ads Remove Redundant Keywords Recommendation اکنون در همه انواع مطابقت کار می کند


Google اعلان‌های ایمیلی را برای برخی از تبلیغ‌کنندگان Google Ads درباره تغییراتی که در توصیه‌های حذف کلمات کلیدی اضافی رخ می‌دهد ارسال کرده است. به طور خلاصه، Google در حال گسترش این توصیه است تا در انواع مطابقت کار کند.

این اعلان می گوید که Google در حال ایجاد “بهبود” در این نوع توصیه است، اما مطمئن نیستم که تبلیغ کنندگان آن را بهبود بخوانند.

گوگل گفت که در حال حاضر، توصیه “حذف کلمات کلیدی اضافی” کلمات کلیدی اضافی را در همان گروه های تبلیغاتی، مقصد، استراتژی پیشنهاد قیمت و نوع تطابق پیشنهاد می کند. اما این در حال تغییر است. Google اکنون این توصیه را در انواع مختلف مطابقت خواهد داشت. گوگل گفت: “از 19 ژانویه، این توصیه می تواند شامل کلمات کلیدی در انواع مختلف مطابقت باشد.”

گوگل گفت که می‌توانید گزارش‌های نوع تطابق را با کلیک بر روی «بخش» در گزارش «کلمات کلیدی جستجو» و سپس با انتخاب «نوع مطابقت عبارات جستجو» مشاهده کنید.

گوگل گفته است که این تغییر را انجام می دهد تا به شما کمک کند حساب های خود را راحت تر مدیریت کنید. گوگل گفت: “این تاثیر منفی بر عملکرد شما ندارد و همچنان به تبلیغات شما اجازه می دهد در همان جستجوها ظاهر شوند.”

مثالی که گوگل ارائه کرد این بود که اگر گروه تبلیغاتی شما عبارت مطابقت کلمه کلیدی “کلاه زنانه” و کلمه کلیدی منطبق گسترده را داشته باشد، Google توصیه می کند که کلمه کلیدی تطابق فاز را حذف کنید زیرا کلمه کلیدی مطابقت گسترده کلاه بانوان همه جستجوهای “کلاه زنانه” را پوشش می دهد. “

واضح است که گوگل از شما می‌خواهد که با این توصیه‌ها هماهنگی کامل داشته باشید.

رابرت بردی من فکر می کنم اولین بار در این مورد پست شده است توییتر و گفت: “Google Ads به تازگی توصیه “حذف کلمات کلیدی اضافی” را تغییر داده است تا مطابقت گسترده را ترجیح دهد. اگر یک کلمه کلیدی منطبق گسترده آن را پوشش دهد، مطابقت عبارت یا کلمه کلیدی تطابق دقیق را حذف می کند.”

در اینجا نحوه احساس برخی از جامعه PPC در مورد این تغییر آمده است:

نیکول فارلی نوشت، “این تلاش دیگری است از طرف Google برای تغییر حساب ها فقط به کلمات کلیدی با تطابق گسترده. تبلیغ کنندگان و مارک ها فقط در صورتی باید این تغییر را انجام دهند که آزمایش کرده باشند و تشخیص داده باشند که آیا کلمات کلیدی با تطابق گسترده برای حساب هایشان بهترین کارایی را دارند یا خیر. اگر از گسترده بودن آن مطمئن نیستید. -Match، Auto-Application و تست را خاموش کنید.”

این ایمیل است (برای بزرگنمایی کلیک کنید):

برای اندازه واقعی کلیک کنید

بحث انجمن در توییتر.

به روز رسانی: اطلاعات بیشتر از جینی ماروین از گوگل:





منبع