
بروزرسانی: 31 خرداد 1404
Google Analytics 4 حذف برخی از مدل های Attribution
کارشناس گوگل آنالیتیکس، چارلز فارینا، متوجه شد که Google Analytics 4، که برای بسیاری از مدل های اسناد ردیابی دارد، به کاهش موارد اختصاصی خاصی که می توانید ردیابی کنید، ادامه می دهد. اکنون به آخرین کلیک و اسناد مبتنی بر داده دسترسی داریم.
به روز رسانی: برخی در واقع این داده ها را می بینند:
اینم اسکرین شاتش:
روز ناراحت کننده.
گرگ فین، کارشناس PPC، اضافه"روز غم انگیز. صادقانه بگویم که این چیزی بود که بیشتر از همه در مورد GA4 منتظرش بودم - توانایی تغییر همه تاریخ بر اساس انتساب شما. متأسفانه اکنون فقط آخرین کلیک و DDA باقی مانده است."
چارلز نوشت توییتر"RIP to Attribution Models in GA4. Google این تغییر را اعمال کرده است، جایی که دارایی/حساب های جدید فقط می توانند به آخرین کلیک و اسناد مبتنی بر داده دسترسی داشته باشند."
بحث انجمن در توییتر.
من به تمام گزینه های مدل ارجاع گزارش در نمایه Google Analytics 4 خود دسترسی دارم... pic.twitter.com/ajj15cPqpX
— طاهر لیاقت (@tahirliaqat01) 27 ژوئن 2023
منبع
این توییت ها هستند:
متأسفانه اکنون فقط آخرین کلیک و DDA باقی مانده است 🤮 https://t.co/SmWPmV3G9R
- گرگ فین (@gregfinn) 23 ژوئن 2023
این صادقانه چیزی بود که من در مورد GA4 بیشتر منتظرش بودم - توانایی تغییر همه تاریخ بر اساس اسناد شما.