کارشناس گوگل آنالیتیکس، چارلز فارینا، متوجه شد که Google Analytics 4، که برای بسیاری از مدلهای اسناد ردیابی دارد، به کاهش موارد اختصاصی خاصی که میتوانید ردیابی کنید، ادامه میدهد. اکنون به آخرین کلیک و اسناد مبتنی بر داده دسترسی داریم.
به روز رسانی: برخی در واقع این داده ها را می بینند:
اینم اسکرین شاتش:
روز ناراحت کننده.
گرگ فین، کارشناس PPC، اضافه“روز غم انگیز. صادقانه بگویم که این چیزی بود که بیشتر از همه در مورد GA4 منتظرش بودم – توانایی تغییر همه تاریخ بر اساس انتساب شما. متأسفانه اکنون فقط آخرین کلیک و DDA باقی مانده است.”
چارلز نوشت توییتر“RIP to Attribution Models in GA4. Google این تغییر را اعمال کرده است، جایی که دارایی/حساب های جدید فقط می توانند به آخرین کلیک و اسناد مبتنی بر داده دسترسی داشته باشند.”
بحث انجمن در توییتر.
من به تمام گزینههای مدل ارجاع گزارش در نمایه Google Analytics 4 خود دسترسی دارم… pic.twitter.com/ajj15cPqpX
— طاهر لیاقت (@tahirliaqat01) 27 ژوئن 2023
این توییت ها هستند:
متأسفانه اکنون فقط آخرین کلیک و DDA باقی مانده است 🤮 https://t.co/SmWPmV3G9R
– گرگ فین (@gregfinn) 23 ژوئن 2023
این صادقانه چیزی بود که من در مورد GA4 بیشتر منتظرش بودم – توانایی تغییر همه تاریخ بر اساس اسناد شما.