اول، این چیزی است که من در Discover می بینم:
همچنین، در پست خود از ماه مارس توضیح دادم که Google میتواند جستجو را با Discover (از طریق «محصولات بیشتر») پیوند دهد و سپس آن را با Journeys در Chrome ترکیب کند. اگر گوگل این کار را انجام می داد، به خوبی می توانستیم یک ویژگی SERP جدید با عنوان “محصولات بیشتر” ببینیم که شما را به داشبورد وظیفه خود برای تحقیق در مورد محصولات می برد (در حالی که در نتایج جستجو هستید).
و در نهایت ویدیوهایی بر اساس محصولاتی که من مشاهده می کردم و مردم نیز می پرسند وجود دارد. مجدداً، «داشبورد وظایف» شما انواع مختلفی از محتوا و عملکرد را جمعآوری میکند تا به سفر خرید شما کمک کند.
خرید از طریق گوگل: مرحله ای که گم شده است (در حال حاضر)…
با عملکرد «محصولات بیشتر»، Google اطلاعات زیادی را ارائه میکند تا به کاربران کمک کند آگاهانهترین تصمیم خرید ممکن را بگیرند. اما، چیزی کم است – شما نمی توانید در آنجا (هنوز) خرید کنید. اگر Google عملکرد خرید را مستقیماً از داشبورد وظیفه شما ارائه میکرد، میتوانست به همه جنبههای چرخه خرید (و نه فقط در مرحله تحقیق) کمک کند. Google Shopping در حال حاضر امکان خرید از طریق Google را دارد، بنابراین اضافه شدن این مورد در داشبورد وظایف خود طولانی نیست. زمان نشان خواهد داد.
سپس بخشی با عنوان “ادامه تحقیق” با صفحات محصولات بیشتر در لیست وجود دارد. و در زیر آن “مقالات پیشنهادی” وجود دارد که باید برای بازاریابان وابسته بسیار جالب باشد. بسیاری از صفحاتی که می بینم لیست شده اند، صفحات “بهترین دسته X” هستند که حاوی نظرات محصول (و پیوندهای وابسته) هستند.
یک چیز مطمئن است، گوگل با سرعتی شدید با ویژگی های خرید و عملکرد در SERP ها (و اکنون Discover) پیش می رود. مشتاقم ببینم همه اینها به کجا منتهی می شود. و مطمئنم آمازون هم همینطوره. 🙂
در ماه مارس، پستی در مورد دکمه ای نوشتم با عنوان “توصیه های بیشتر” در Google Discover نمایان می شود. فراخوان اقدام پس از تحقیق در مورد محصولات در جستجوی Google نشان داده می شود و منجر به “داشبورد وظایف” حاوی محتویاتی می شود که به کاربران کمک می کند به تحقیق در مورد محصولات (از جمله مقالات، ویدئو، عملکرد مقایسه محصول، و بیشتر). این مانند یک دستیار خرید Google است.
در پست خود توضیح دادم که چگونه Google از دیدگاه خرید، جستجو را با Discover مرتبط میکند و سپس کاربران را به جستجو بازمیگرداند تا سفر خرید خود را از طریق داشبورد وظیفه تکمیل کنند. ما می دانیم که گوگل اخیراً تعداد زیادی ویژگی خرید را در SERP ها اعمال کرده است و به نظر من تغییر از “توصیه های بیشتر” به “محصولات بیشتر” ساده و در عین حال مهم است. این نشان می دهد که گوگل در تلاش است تا حتی بیشتر به یک دستیار خرید تبدیل شود.
«محصولات بیشتر» در Discover: A Google Shopping Assistant
همانطور که در تصاویر زیر میبینید، وقتی روی «محصولات بیشتر» در Discover ضربه بزنید، به داشبورد وظیفه هدایت میشوم که ابتدا بهروزرسانیهایی را بر اساس محصولاتی که در حال تحقیق بودهام (از جمله کاهش قیمت در صورت لزوم) ارائه میدهد. توجه داشته باشید، Chrome به زودی عملکرد کاهش قیمت را ارائه خواهد کرد (اما این برای پست دیگری است).
که مرا به “داشبورد وظیفه” می برد. همچنین اشتراکگذاری اعلان غیرفعال است (در حال حاضر)…
پس از آن، بخشی با عنوان “ادامه مرور” وجود دارد که حاوی محصولاتی است که من مشاهده کرده ام، به همراه محصولات مشابهی که گوگل فکر می کند من می خواهم. همچنین، میتوانید آن محصولات را دقیقاً در داشبورد وظیفه مقایسه کنید (که منجر به SERP جدید در مقایسه محصولات میشود). بله، یک SERP جدید.