بروزرسانی: 24 آبان 1404
Google Explore More Visual Products
بحث انجمن در توییتر.
منبع
گلن گیب این را مشاهده کرد و چند اسکرین شات را در آن پست کرد توییتر. گلن توضیح داد که هنگام جستجوی عبارت های جستجوی «بهترین محصولات {category}» ماژول های "کاوش بیشتر" بزرگ را در SERPها می بیند. محصول را در پانل سمت راست فعال می کند. همچنین می تواند جستجوی جدیدی را برای جستجو ایجاد کند. او افزود که "شایان ذکر است که یک انیمیشن جذاب وجود دارد که وقتی روی یک محصول در "کاوش بیشتر" کلیک می کنید فعال می شود.
شایان ذکر است که وقتی روی یک محصول در «کاوش بیشتر» کلیک می کنید، یک انیمیشن جذاب وجود دارد. محصول از ماژول ناپدید می شود و قبل از ظاهر شدن در پانل سمت راست به سمت راست شلیک می کند. pic.twitter.com/fiQVs8XruW
- گلن گیب (@glenngabe) 20 اکتبر 2022
در چند ماه گذشته گوگل تجربه محصول بصری تری را آزمایش کرده است، یک شبکه محصول که اساساً نتایج جستجو را به یک رابط صفحه مانند دسته بندی تجارت الکترونیک تبدیل می کند. گوگل اکنون پس از رسما در حال آزمایش قالب شبکه ای «کاوش بیشتر» است اعلام می کند این تجربه خرید بصری جدید دیروز زنده بود.
ما تغییراتی از مارک های کاوش برای درخواست های محصول و کاوش بیشتر را نیز دیده ایم، اما نه در این طراحی جدید.
در اینجا اسکرین شات و به دنبال آن موارد دیگر آمده است:
