Google Featured Snippet Callouts، False Premises، MUM و موارد دیگر

در مورد این نتیجه که در فوریه 2021 راه اندازی شد، بیش از 2.4 میلیارد بار گوگل اعلام کرد استفاده شده است.

Google callouts snippet برجسته، کلمه یا کلماتی که در بالای قطعه برجسته با فونت بزرگ‌تر خوانده می‌شوند، اکنون می‌توانند توسط MUM (که استفاده جدید و نادر از MUM در جستجو است) برای بررسی آنچه منابع دیگر در مورد موضوع می‌گویند ارائه شوند. گوگل گفت: «سیستم‌های ما می‌توانند فراخوان‌های قطعه را در برابر سایر منابع با کیفیت بالا در وب بررسی کنند تا ببینند آیا توافق کلی برای آن فراخوانی وجود دارد، حتی اگر منابع از کلمات یا مفاهیم متفاوتی برای توصیف یک چیز استفاده کنند.» گوگل به ما گفت: «ما دریافته‌ایم که این تکنیک مبتنی بر اجماع به‌طور معنی‌داری کیفیت و مفید بودن فراخوان‌های قطعه برجسته را بهبود بخشیده است.

برای اندازه واقعی کلیک کنید

گسترش مشاوره محتوا

و موارد دیگر: Google در حال گسترش “درباره این نتیجه” است -> “ما در حال افزودن زمینه های بیشتری هستیم، مانند میزان انتشار یک منبع، بررسی های آنلاین در مورد یک منبع یا شرکت، اینکه آیا یک شرکت متعلق به نهاد دیگری است یا حتی زمانی که سیستم های ما نمی توانند اطلاعات زیادی در مورد یک منبع پیدا کنند.” https://t.co/t2OnAVxeja

– گلن گیب (@glenngabe) 11 آگوست 2022

این چیزی است که به نظر میرسد:

و Pandu Nayak، معاون جستجو و همکار گوگل، به ما گفت که اجماع بازی در اینجا دشوار است، زیرا قطعه‌های برجسته از نتایج جستجوی برتر می‌آیند و عموماً کیفیت پایینی ندارند.

قطعه ویژه و افراد نیز پرس و جوهای فرضی نادرست می پرسند

«سیستم‌های ما اکنون می‌توانند مفهوم اجماع را درک کنند، یعنی زمانی که چندین منبع با کیفیت بالا در وب همگی بر یک واقعیت توافق دارند. سیستم‌های ما می‌توانند فراخوان‌های قطعه (…) را در برابر سایر منابع با کیفیت بالا در وب بررسی کنند[…]” https://t.co/iaeJFS7FK3

— پدرو دیاس (@pedrodias) 11 آگوست 2022