در مورد این نتیجه که در فوریه 2021 راه اندازی شد، بیش از 2.4 میلیارد بار گوگل اعلام کرد استفاده شده است.
Google callouts snippet برجسته، کلمه یا کلماتی که در بالای قطعه برجسته با فونت بزرگتر خوانده میشوند، اکنون میتوانند توسط MUM (که استفاده جدید و نادر از MUM در جستجو است) برای بررسی آنچه منابع دیگر در مورد موضوع میگویند ارائه شوند. گوگل گفت: «سیستمهای ما میتوانند فراخوانهای قطعه را در برابر سایر منابع با کیفیت بالا در وب بررسی کنند تا ببینند آیا توافق کلی برای آن فراخوانی وجود دارد، حتی اگر منابع از کلمات یا مفاهیم متفاوتی برای توصیف یک چیز استفاده کنند.» گوگل به ما گفت: «ما دریافتهایم که این تکنیک مبتنی بر اجماع بهطور معنیداری کیفیت و مفید بودن فراخوانهای قطعه برجسته را بهبود بخشیده است.
گسترش مشاوره محتوا
و موارد دیگر: Google در حال گسترش “درباره این نتیجه” است -> “ما در حال افزودن زمینه های بیشتری هستیم، مانند میزان انتشار یک منبع، بررسی های آنلاین در مورد یک منبع یا شرکت، اینکه آیا یک شرکت متعلق به نهاد دیگری است یا حتی زمانی که سیستم های ما نمی توانند اطلاعات زیادی در مورد یک منبع پیدا کنند.” https://t.co/t2OnAVxeja
– گلن گیب (@glenngabe) 11 آگوست 2022
جستارهای مقدماتی نادرست زمانی هستند که یک پرس و جو خاص برای اطلاعات در مورد چیزهایی است که اتفاق نیفتاده است. گوگل اطلاعاتی را به شما نشان می دهد که دقیق است و در این مورد قسمت false را از قطعه برجسته حذف می کند. در واقع، گوگل گفته است که با این بهروزرسانی، «راهاندازی قطعههای برجسته در این موارد را تا ۴۰ درصد کاهش داده است».
توصیههای محتوا در سال 2020 راهاندازی شد و به جستجوگران میگوید چه زمانی گوگل از نتایج جستجویی که ارائه میکند چندان مطمئن نیست. خوب، گوگل بیشتر از آن را نشان می دهد.
برای اطلاعات بیشتر پست بری را بررسی کنید: https://t.co/t2OnAVxeja
– گلن گیب (@glenngabe) 11 آگوست 2022
به علاوه Google در حال گسترش آن چیزی است که در این نتیجه نشان میدهد، مانند اینکه چقدر یک منبع منتشر شده است، بررسیهای آنلاین درباره یک منبع یا شرکت، اینکه آیا یک شرکت متعلق به نهاد دیگری است یا حتی زمانی که سیستمهای ما نمیتوانند آن را پیدا کنند. اطلاعات زیادی در مورد یک منبع
خبر بزرگ Google اکنون از MUM برای بهبود گزیدههای ویژگیها بر اساس درک اینکه آیا بین چندین منبع با کیفیت بالا در وب اتفاق نظر وجود دارد، استفاده میکند. سیستمهای آن میتوانند فراخوانهای قطعه را بر اساس آن بررسی کنند. همچنین، مدلهای هوش مصنوعی میتوانند بفهمند که چه زمانی FS برای نمایش مفید نیست… https://t.co/t2OnAVOPaI
– گلن گیب (@glenngabe) 11 آگوست 2022
و Google در حال گسترش توصیههای محتوا بر اساس کیفیت نتایج است: “ما در حال گسترش توصیههای محتوا به جستجوهایی هستیم که در آن سیستمهای ما به کیفیت کلی نتایج موجود برای جستجو اطمینان بالایی ندارند.”
طلوع مقاومت ناپذیر MUM ⬇️⬇️ https://t.co/trHodHFwr6
– جیانلوکا فیورلی (@ gfiorelli1) 11 آگوست 2022
این چیزی است که به نظر میرسد:
و Pandu Nayak، معاون جستجو و همکار گوگل، به ما گفت که اجماع بازی در اینجا دشوار است، زیرا قطعههای برجسته از نتایج جستجوی برتر میآیند و عموماً کیفیت پایینی ندارند.
قطعه ویژه و افراد نیز پرس و جوهای فرضی نادرست می پرسند
«سیستمهای ما اکنون میتوانند مفهوم اجماع را درک کنند، یعنی زمانی که چندین منبع با کیفیت بالا در وب همگی بر یک واقعیت توافق دارند. سیستمهای ما میتوانند فراخوانهای قطعه (…) را در برابر سایر منابع با کیفیت بالا در وب بررسی کنند[…]” https://t.co/iaeJFS7FK3
— پدرو دیاس (@pedrodias) 11 آگوست 2022
من عمیقا در این در زمین موتور جستجو، بنابراین در اینجا نسخه کوتاه است.
فراخوانهای ویژه و MUM برای همگانی
این همچنین برای افرادی که میپرسند کار میکند، زیرا آنها با استفاده از قطعههای برجسته ساخته شدهاند.
درباره این نتیجه
گوگل اعلام کرد که در حال گسترش توصیههای محتوایی به جستجوهایی است که در آن سیستمهایش به کیفیت کلی نتایج موجود برای جستجو اعتماد ندارند. گوگل گفت این به این معنی نیست که هیچ اطلاعات مفیدی در دسترس نیست یا اینکه یک نتیجه خاص کیفیت پایینی دارد. گوگل افزود: «این اعلانها زمینهای را درباره کل مجموعه نتایج در صفحه ارائه میدهند، و شما همیشه میتوانید نتایج را برای درخواست خود مشاهده کنید، حتی زمانی که مشاوره وجود دارد.»
در اینجا برخی از اقدامات سئو در توییتر آورده شده است:
پس اگر بپرسید [when did snoopy assassinate Abraham Lincoln] – اسنوپی این کار را نکرد اما گوگل به شما خواهد گفت که چه کسی این کار را انجام داده است:
گوگل در حال گسترش آن به هشت زبان دیگر از جمله پرتغالی (PT)، فرانسوی (FR)، ایتالیایی (IT)، آلمانی (DE)، هلندی (NL)، اسپانیایی (ES)، ژاپنی (JP) و اندونزیایی (ID) است. اواخر امسال می آید.
بحث انجمن در توییتر.
گوگل دارد راه اندازی شد برخی از پیشرفتها در قطعههای برجسته، درباره این نتیجه و توصیههای محتوا در جستجوی Google. MUM اکنون با قطعههای برجسته کار میکند تا به Google کمک کند مفهوم اجماع را درک کند و سپس کلمات را در قطعههای برجسته، که به عنوان callout شناخته میشوند، برجسته کند.