Google Featured Snippet Callouts، False Premises، MUM و موارد دیگر


گوگل دارد راه اندازی شد برخی از پیشرفت‌ها در قطعه‌های برجسته، درباره این نتیجه و توصیه‌های محتوا در جستجوی Google. MUM اکنون با قطعه‌های برجسته کار می‌کند تا به Google کمک کند مفهوم اجماع را درک کند و سپس کلمات را در قطعه‌های برجسته، که به عنوان callout شناخته می‌شوند، برجسته کند.

من عمیقا در این در زمین موتور جستجو، بنابراین در اینجا نسخه کوتاه است.

فراخوان‌های ویژه و MUM برای همگانی

Google callouts snippet برجسته، کلمه یا کلماتی که در بالای قطعه برجسته با فونت بزرگ‌تر خوانده می‌شوند، اکنون می‌توانند توسط MUM (که استفاده جدید و نادر از MUM در جستجو است) برای بررسی آنچه منابع دیگر در مورد موضوع می‌گویند ارائه شوند. گوگل گفت: «سیستم‌های ما می‌توانند فراخوان‌های قطعه را در برابر سایر منابع با کیفیت بالا در وب بررسی کنند تا ببینند آیا توافق کلی برای آن فراخوانی وجود دارد، حتی اگر منابع از کلمات یا مفاهیم متفاوتی برای توصیف یک چیز استفاده کنند.» گوگل به ما گفت: «ما دریافته‌ایم که این تکنیک مبتنی بر اجماع به‌طور معنی‌داری کیفیت و مفید بودن فراخوان‌های قطعه برجسته را بهبود بخشیده است.

این چیزی است که به نظر میرسد:

برای اندازه واقعی کلیک کنید

و Pandu Nayak، معاون جستجو و همکار گوگل، به ما گفت که اجماع بازی در اینجا دشوار است، زیرا قطعه‌های برجسته از نتایج جستجوی برتر می‌آیند و عموماً کیفیت پایینی ندارند.

قطعه ویژه و افراد نیز پرس و جوهای فرضی نادرست می پرسند

جستارهای مقدماتی نادرست زمانی هستند که یک پرس و جو خاص برای اطلاعات در مورد چیزهایی است که اتفاق نیفتاده است. گوگل اطلاعاتی را به شما نشان می دهد که دقیق است و در این مورد قسمت false را از قطعه برجسته حذف می کند. در واقع، گوگل گفته است که با این به‌روزرسانی، «راه‌اندازی قطعه‌های برجسته در این موارد را تا ۴۰ درصد کاهش داده است».

پس اگر بپرسید [when did snoopy assassinate Abraham Lincoln] – اسنوپی این کار را نکرد اما گوگل به شما خواهد گفت که چه کسی این کار را انجام داده است:

این همچنین برای افرادی که می‌پرسند کار می‌کند، زیرا آن‌ها با استفاده از قطعه‌های برجسته ساخته شده‌اند.

درباره این نتیجه

در مورد این نتیجه که در فوریه 2021 راه اندازی شد، بیش از 2.4 میلیارد بار گوگل اعلام کرد استفاده شده است.

گوگل در حال گسترش آن به هشت زبان دیگر از جمله پرتغالی (PT)، فرانسوی (FR)، ایتالیایی (IT)، آلمانی (DE)، هلندی (NL)، اسپانیایی (ES)، ژاپنی (JP) و اندونزیایی (ID) است. اواخر امسال می آید.

به علاوه Google در حال گسترش آن چیزی است که در این نتیجه نشان می‌دهد، مانند اینکه چقدر یک منبع منتشر شده است، بررسی‌های آنلاین درباره یک منبع یا شرکت، اینکه آیا یک شرکت متعلق به نهاد دیگری است یا حتی زمانی که سیستم‌های ما نمی‌توانند آن را پیدا کنند. اطلاعات زیادی در مورد یک منبع

برای اندازه واقعی کلیک کنید

گسترش مشاوره محتوا

توصیه‌های محتوا در سال 2020 راه‌اندازی شد و به جستجوگران می‌گوید چه زمانی گوگل از نتایج جستجویی که ارائه می‌کند چندان مطمئن نیست. خوب، گوگل بیشتر از آن را نشان می دهد.

گوگل اعلام کرد که در حال گسترش توصیه‌های محتوایی به جستجوهایی است که در آن سیستم‌هایش به کیفیت کلی نتایج موجود برای جستجو اعتماد ندارند. گوگل گفت این به این معنی نیست که هیچ اطلاعات مفیدی در دسترس نیست یا اینکه یک نتیجه خاص کیفیت پایینی دارد. گوگل افزود: «این اعلان‌ها زمینه‌ای را درباره کل مجموعه نتایج در صفحه ارائه می‌دهند، و شما همیشه می‌توانید نتایج را برای درخواست خود مشاهده کنید، حتی زمانی که مشاوره وجود دارد.»

در اینجا برخی از اقدامات سئو در توییتر آورده شده است:

بحث انجمن در توییتر.





منبع