بحث انجمن در توییتر.
در ماه آگوست، گوگل ویژگی جدیدی را به ابزار Keyword Planner اضافه کرد تا کلمات کلیدی را در گروه های تبلیغاتی سازماندهی کند. جینی ماروین، رابط تبلیغات گوگل، جمعه گذشته (بله، ماهها بعد) گفت که این ویژگی اکنون به طور رسمی برای همه کاربران انگلیسی فعال است.
در ماه آگوست به نظر می رسید:
جینی نوشت توییتر که “ویژگی New Keyword Planner به طور خودکار کلمات کلیدی جدید را در گروه های تبلیغاتی سازماندهی می کند: (1) به نحوه سازماندهی KW های شما توسط گروه تبلیغات در کمپین های مربوطه می پردازد و (2) می توانید پیشنهادات را بررسی، تنظیم، دانلود و اعمال کنید.” او گفت که این رسما “اکنون به زبان انگلیسی راه اندازی شده است” و “زبان های بیشتری در راه است.”