Google می تواند آدرس کسب و کار شما را به بیش از یک زبان در Google Maps و نتایج جستجوی محلی Google نشان دهد. بنابراین اگر هتل دارید، گوگل ممکن است بتواند آدرس را هم به زبان انگلیسی و هم به زبان محلی نشان دهد، مانند فرانسوی در مثال زیر.
فقط برای واضح بودن، شما توانستید برای مدتی زبان آدرس خود را ویرایش کنید اما صفحه نمایش جدید است.
دارن شاو توانست آن را برای مکانی در اسپانیا تکرار کند:
همانطور که از اسکرین شات می بینید، گوگل آدرس را به دو زبان فرانسوی و انگلیسی نشان می دهد.
اوه چقدر باحال. بله، من می توانم آن را برای یک رستوران در اسپانیا ببینم.
و اگر زبان پیشفرض در تنظیمات جستجوی Google را به لهستانی تغییر دهم، میتوانم نام مکان را به زبان لهستانی نیز مشخص کنم. pic.twitter.com/lSlmDjzg6Q– دارن شاو (@DarrenShaw_) 8 مه 2023
بحث انجمن در توییتر.
وقتی برای ویرایش فهرست هتلها در نمایه کسبوکار Google جستجو کرد، این گزینه به او داده شد که هر کدام را به هر زبانی تغییر دهد. او گفت، “با استفاده از “پیشنهاد ویرایش” در Google Maps، صاحبان مشاغل (یا هر کاربر Maps) میتوانند انواع نام کسبوکار را به چندین زبان اضافه کنند. با این حال، Google همه ترجمهها را به طور همزمان نشان نمیدهد، فقط ترجمهای را که مطابقت دارد. تنظیمات زبان کاربر.” وی افزود: «از کانادا + زبان انگلیسی، «پیشنهاد ویرایش» در رستورانی در پاریس فیلد نام انگلیسی را ارائه میکند.
او گفت که این مورد توسط استفان سومبوراک مشاهده شد که در فهرست هتلی واقع در حومه مونترال، کانادا، جایی که هر دو زبان مشترک هستند، متوجه این موضوع شد. او این را در توییتر: