Google Maps و نشانی های محلی به چندین زبان نشان داده می شود

Google می تواند آدرس کسب و کار شما را به بیش از یک زبان در Google Maps و نتایج جستجوی محلی Google نشان دهد. بنابراین اگر هتل دارید، گوگل ممکن است بتواند آدرس را هم به زبان انگلیسی و هم به زبان محلی نشان دهد، مانند فرانسوی در مثال زیر.

فقط برای واضح بودن، شما توانستید برای مدتی زبان آدرس خود را ویرایش کنید اما صفحه نمایش جدید است.

لوگوی گوگل رستوران فرانسوی زن

دارن شاو توانست آن را برای مکانی در اسپانیا تکرار کند:

بحث انجمن در توییتر.





منبع

وقتی برای ویرایش فهرست هتل‌ها در نمایه کسب‌وکار Google جستجو کرد، این گزینه به او داده شد که هر کدام را به هر زبانی تغییر دهد. او گفت، “با استفاده از “پیشنهاد ویرایش” در Google Maps، صاحبان مشاغل (یا هر کاربر Maps) می‌توانند انواع نام کسب‌وکار را به چندین زبان اضافه کنند. با این حال، Google همه ترجمه‌ها را به طور همزمان نشان نمی‌دهد، فقط ترجمه‌ای را که مطابقت دارد. تنظیمات زبان کاربر.” وی افزود: «از کانادا + زبان انگلیسی، «پیشنهاد ویرایش» در رستورانی در پاریس فیلد نام انگلیسی را ارائه می‌کند.

او گفت که این مورد توسط استفان سومبوراک مشاهده شد که در فهرست هتلی واقع در حومه مونترال، کانادا، جایی که هر دو زبان مشترک هستند، متوجه این موضوع شد. او این را در توییتر: