Google Merchant Center جزئیات نحوه ایجاد اعتماد با مشتریان خود را نشان می دهد
انتشار: تیر 26، 1402
بروزرسانی: 27 خرداد 1404

Google Merchant Center جزئیات نحوه ایجاد اعتماد با مشتریان خود را نشان می دهد

Google سند جدیدی را در منطقه Google Merchant Center در مورد چگونگی ایجاد اعتماد با مشتریان خود پست کرده است. این سند هویت کسب و کار شما، شفافیت شما، شهرت آنلاین شما و طراحی حرفه ای شما بررسی می شود.

اما گوگل چگونه متوجه می شود که آیا مشتریان شما به شما اعتماد دارند یا خیر؟ گوگل این لیست را ارائه کرده است که چگونه می توانید به گوگل کمک کنید تا در مورد کسب و کار شما بیشتر بداند:

راستش را بخواهید، من این اعلامیه را کمی دور از اعلان های دیگر آن صفحه یافتم.

بنابراین، طرح اولیه شما از Google در مورد اینکه چگونه می توانید مشتریان خود را به اعتماد خود جلب کنید، دارید. :)

مشتری صاحب فروشگاه، نشان واره Google خوشحال است

در اینجا لیستی از آنچه که گوگل گفته است مشتریان برای ایجاد اعتماد در کسب و کار شما ارزش قائل هستند، آمده است:

  • هویت تجاری:
    • نام تجاری رسمی را که در سرتاسر وب استفاده می کنید ارائه دهید و از هرگونه عدم تطابق در نام تجاری ثبت شده و نام دامنه خود جلوگیری کنید.
    • صفحه «درباره ما» را در وب سایت خود قرار دهید تا صحت خود را نشان دهید و داستان منحصر به فرد خود را به مشتریان بگویید.
    • به مشتریان اجازه دهید بدانند که می توانند شما را در پروفایل های رسانه های اجتماعی دنبال کنند و به آن صفحات از وب سایت شما لینک دهند.
  • شفافیت:
    • شفاف باشید و اطلاعات دقیقی در مورد خط مشی های خود از جمله سیاست های حمل و نقل، بازگرداندن و حفظ حریم خصوصی ارائه دهید.
    • در مورد مدل کسب و کار و نحوه عملکرد خود شفاف باشید.
  • شهرت آنلاین:
    • به مشتریان بالقوه کمک کنید بفهمند چگونه از محصولات شما استفاده کنند یا مشتریان دیگر چگونه از آنها استفاده کرده اند. نمایش نظرات و توصیفات در مورد محصولات و کسب و کار شما.
    • اگر نشان یا مهر تأییدی از منابع رسمی شخص ثالث دریافت کرده اید، مطمئن شوید که آنها را ذکر کرده اید.
    • با اطمینان از اینکه آنها می دانند چگونه با شما ارتباط برقرار کنند و پشتیبانی مشتری شما چگونه تنظیم شده است، به وضوح ارتباط برقرار کنید که چگونه مشتریان می توانند با شما تعامل داشته باشند.
    • اگر یک پست وبلاگ منتشر می کنید یا اگر کسب و کار شما در مقاله ای ذکر شده است، مطمئن شوید که مشتریان شما از این موضوع مطلع هستند.
  • طراحی حرفه ای:
    • یک گواهی SSL نصب کنید تا مشتریان بدانند که اطلاعات حساس آنها بدون رهگیری توسط هکرها بازیابی و ذخیره می شود.
    • وب سایت شما باید برای همه مشتریان قابل دسترسی باشد، به راحتی قابل پیمایش باشد، و نباید حاوی هیچ گونه تغییر مسیر یا تغییر مسیر غیر ضروری به لینک های خراب باشد.
    • از نگهدارنده های مکان برای متن و تصاویر خودداری کنید. این احساس ناتمام بودن وب سایت را می دهد.

گوگل توضیح داد، که می خواهد "Google مکانی امن و قابل اعتماد برای مشتریان و خرده فروشان ما باشد. مشتریان باید نسبت به پیشنهاداتی که در حال مرور هستند و کسب و کارهایی که از آنها خرید می کنند اطمینان داشته باشند. گاهی اوقات ممکن است مدتی طول بکشد تا سطح اعتماد کافی به دست آید. ایجاد شده است و قبل از اینکه نمایش پیشنهادات شما به مشتریان را ایمن بدانیم. این ارزیابی یک فرآیند مداوم است و از آنجایی که می دانیم مشتریان احتمالاً درباره محصولات و تجارت شما تحقیق می کنند، ممکن است سیگنال های متعددی را از سراسر وب بررسی کنیم. ما در مورد تجارت شما می دانیم، بهتر می توانیم نماینده شما باشیم."

بحث انجمن در توییتر.



منبع