Google Merchant Center در حال آزمایش دکمه پرداخت جدید

قالب URL شامل ویژگی ID، ویژگی اندازه اختیاری و ویژگی رنگ اختیاری است.

بحث انجمن در توییتر.





منبع

نیکولا آگیوس در Search Engine Land توضیح داد، “تبلیغ کنندگان باید اطمینان حاصل کنند که الگوی URL که می خواهند استفاده کنند دارای پارامترهای داده محصول نگهدارنده برای تعیین شناسه محصول و همچنین سایر پارامترها باشد. این کار برای اطمینان از اینکه مشتریان به صفحه پرداخت درست هدایت می شوند. در حال حاضر، Google می تواند پشتیبانی کند. حداکثر پنج پارامتر در قالب URL.”

در این ایمیل آمده است: «خریداران را مستقیماً به صندوق خود وصل کنید». “به مشتریان آماده برای خرید این گزینه را بدهید که مستقیماً در تسویه حساب شما فرود آیند. آزمایشی جدید از Google به افزایش تبدیل و فروش برای بازرگانان شرکت کننده کمک کرده است.”

لطفاً اگر این دکمه‌های پرداخت را مشاهده کردید به من اطلاع دهید.

گوگل در سال 2011 با Google Checkout چنین قابلیتی داشت که آن را کنار گذاشت.

لوگوی گوگل تلفن زن خرید

Google در حال ارسال ایمیل برای برخی در Google Merchant Center است و از آنها می‌پرسد که آیا می‌خواهند یک دکمه فراخوان جدید را آزمایش کنند تا جستجوگرانی را که آماده خرید هستند به‌جای صفحه محصول، مستقیماً به صفحه پرداخت شما بفرستند.

در اینجا یک اسکرین شات از آن ایمیلی است که مناخیم آنی از آن دریافت کرده است گروه JTX برام فرستاد:

برای اندازه واقعی کلیک کنید