بروزرسانی: 24 آبان 1404
Google Merchant Center دیگر فهرست ها را به دلیل عدم وجود خط مشی بازگشت/بازپرداخت یا اطلاعات تماس ناکافی تأیید نمی کند
گوگل اضافه کرد که وضعیت مشکل "اطلاعات تماس ناکافی" به این معنی است که مشتریان نمی توانند حداقل به یک روش با شما در وب سایت شما تماس بگیرند. Google نمونه هایی از نحوه تماس با شما در وب سایت شما ارائه کرده است، اما به این موارد محدود نمی شود: فرم تماس با ما، پیوند به نمایه کسب وکار شما در رسانه های اجتماعی، آدرس ایمیل یا شماره تلفن. Google نوشت، اطلاعات کسب و کار، مانند آدرس فروشگاه فیزیکی و شماره تلفن تأیید شده، باید در حساب Merchant Center یا پلت فرم شخص ثالث شما (در صورت وجود) نیز موجود باشد.
Google خط مشی Google Merchant Center خود را برای فهرست های رایگان به روزرسانی کرده است که فقط مربوط به «اطلاعات تماس ناکافی» یا «خط مشی بازگشت و بازپرداخت وجود ندارد». گوگل نوشت، فهرست های رایگان دیگر تایید نمی شوند، اما در عوض، ممکن است «در Google دید محدودی داشته باشند».
بحث انجمن در توییتر.
منبع

گوگل ارسال شده که این "نوع اجرایی برای خط مشی های فهرست های رایگان تغییر کرده است. با این حال، خود سیاست ها تغییر نکرده اند." Google توضیح داد: «پیش از این، حساب های Merchant Center با «اطلاعات تماس ناکافی» یا «خط مشی بازگشت و بازپرداخت وجود ندارد» به طور خودکار تأیید نشدند. اکنون، حساب های فهرست های رایگان با این وضعیت های مشکل فعال باقی می مانند، اما محصولات آن ها دید محدودی خواهند داشت. Google. این تغییر خط مشی فقط برای فهرست های رایگان اعمال می شود."
وضعیت موضوع "خط مشی بازگشت و بازپرداخت وجود ندارد" به این معنی است که وب سایت شما اطلاعات بازگشت و بازپرداخت ندارد. وب سایت شما باید به طور واضح نحوه رسیدگی به این اقدامات، از جمله تمام الزامات و هر گونه جدول زمانی را بیان کند. گوگل افزود، اگر بازپرداخت و بازپرداخت پذیرفته نشد، باید این موضوع را به وضوح در وب سایت خود بیان کنید.