Google Merchant Center دیگر فهرست‌ها را به دلیل عدم وجود خط‌مشی بازگشت/بازپرداخت یا اطلاعات تماس ناکافی تأیید نمی‌کند


Google خط‌مشی Google Merchant Center خود را برای فهرست‌های رایگان به‌روزرسانی کرده است که فقط مربوط به «اطلاعات تماس ناکافی» یا «خط‌مشی بازگشت و بازپرداخت وجود ندارد». گوگل نوشت، فهرست‌های رایگان دیگر تایید نمی‌شوند، اما در عوض، ممکن است «در Google دید محدودی داشته باشند».

گوگل ارسال شده که این “نوع اجرایی برای خط‌مشی‌های فهرست‌های رایگان تغییر کرده است. با این حال، خود سیاست‌ها تغییر نکرده‌اند.” Google توضیح داد: «پیش از این، حساب‌های Merchant Center با «اطلاعات تماس ناکافی» یا «خط‌مشی بازگشت و بازپرداخت وجود ندارد» به‌طور خودکار تأیید نشدند. اکنون، حساب‌های فهرست‌های رایگان با این وضعیت‌های مشکل فعال باقی می‌مانند، اما محصولات آن‌ها دید محدودی خواهند داشت. Google. این تغییر خط‌مشی فقط برای فهرست‌های رایگان اعمال می‌شود.”

گوگل اضافه کرد که وضعیت مشکل “اطلاعات تماس ناکافی” به این معنی است که مشتریان نمی توانند حداقل به یک روش با شما در وب سایت شما تماس بگیرند. Google نمونه‌هایی از نحوه تماس با شما در وب‌سایت شما ارائه کرده است، اما به این موارد محدود نمی‌شود: فرم تماس با ما، پیوند به نمایه کسب‌وکار شما در رسانه‌های اجتماعی، آدرس ایمیل یا شماره تلفن. Google نوشت، اطلاعات کسب و کار، مانند آدرس فروشگاه فیزیکی و شماره تلفن تأیید شده، باید در حساب Merchant Center یا پلت فرم شخص ثالث شما (در صورت وجود) نیز موجود باشد.

وضعیت موضوع “خط مشی بازگشت و بازپرداخت وجود ندارد” به این معنی است که وب سایت شما اطلاعات بازگشت و بازپرداخت ندارد. وب سایت شما باید به طور واضح نحوه رسیدگی به این اقدامات، از جمله تمام الزامات و هر گونه جدول زمانی را بیان کند. گوگل افزود، اگر بازپرداخت و بازپرداخت پذیرفته نشد، باید این موضوع را به وضوح در وب سایت خود بیان کنید.

بحث انجمن در توییتر.





منبع