Google تغییراتی را در نحوه عملکرد فیدهای شما در Merchant Center برای کشورها اعمال کرده است و نیاز به فهرست کردن یک کشور اصلی و کشورهای دیگر را حذف کرده و آنها را با کشورهای هدف جایگزین کرده است.
گوگل نوشت این مفهوم را حذف می کند که یک کشور هدف کشور اصلی برای خوراک است. گوگل توضیح داد که نام فیلدهای “کشور اصلی فروش” و “کشورهای اضافی” حذف خواهند شد. کشورهایی که به عنوان “کشور اصلی فروش” یا “کشورهای اضافی” تعیین شده اند به حوزه جدیدی به نام “کشورهای هدف” منتقل خواهند شد.
قبلاً، فیدهای Google Merchant Center یک «کشور اصلی فروش» مرتبط داشتند و «کشورهای اضافی» نیز میتوانست اضافه شود. “کشور اصلی فروش” اولین کشوری بود که هنگام ایجاد یک فید انتخاب شد – این جایی است که فید اساساً برای قالب بندی و هدایت می شود. سپس “کشورهای اضافی” پس از ایجاد خوراک اضافه شدند – مکان هایی که خوراک نیز می تواند هدف قرار گیرد.
گوگل گفت: در حالی که این نحوه سازماندهی کشورها برای یک فید را تغییر می دهد، “این کشور های واقعی را که توسط هیچ فید موجود هدف قرار گرفته اند تغییر نمی دهد و نیازی به تغییر در فیدها یا کمپین های موجود نیست.”
برچسب فید جدید
Google همچنین یک فیلد تنظیم فید مرکز تجاری Google جدید اختیاری به نام «برچسب فید» اضافه کرد. اگر از تبلیغات خرید Google استفاده میکنید، برچسبهای فید به شما این امکان را میدهند که یک فید با برچسب فید مورد نظر خود (حداکثر 20 کاراکتر) ایجاد کنید که میتواند برای گروهبندی پیشنهادهایی که در نظر گرفته شده است از طریق یک کمپین فعال تبلیغات Google مورد هدف قرار گیرند استفاده شود. .
برچسبهای فید به انعطافپذیری بیشتری در هدفیابی کمپین اجازه میدهند. برای مثال، به فیدهایی که از زبان یکسانی استفاده میکنند، میتوان همان برچسب فید را دریافت کرد، که هدفگیری آن فیدها را در یک کمپین خرید آسانتر میکند.
برای بازرگانی که قبلاً کمپینهای خود را با استفاده از “کشور اصلی فروش” هدف قرار دادهاند، برچسبهای فید به شما این امکان را میدهند که یک کد کشور 2 حرفی را مشخص کنید که به شما امکان میدهد کشورها را به روشی مشابه با آنچه امروز وجود دارد، هدف قرار دهید.
بحث انجمن در توییتر.