بحث انجمن در توییتر.
Google Now می گوید URL ها نباید به همان زبان محتوای صفحه باشند
در سال 2015، گوگل اعلام کرد که URL باید به همان زبان محتوای صفحه باشد. اما اکنون، آلن کنت از گوگل گفت که URL لازم نیست به همان زبان محتوای صفحه باشد.
از نقطه نظر سئو، اگر URL به زبانی متفاوت از محتوای صفحه باشد، هیچ اثر منفی وجود ندارد. از طرف دیگر، کاربران ممکن است اهمیت دهند، به خصوص اگر URL را با افراد دیگر به اشتراک بگذارند.
باید اضافه کنم که اخیراً جان مولر از گوگل گفته است که داشتن زبان های ترکیبی در URL ها خوب است.
در سال 2022، گوگل گفت: “از دیدگاه SEO، اگر URL به زبانی متفاوت از محتوای صفحه باشد، هیچ اثر منفی وجود ندارد.”
در سال 2015، گوگل گفت: “بهتر است اگر URL های خود را به همان زبان محتوای خود داشته باشید.”
در اینجا بخش ویدیویی از زمانی است که آلن این را در این ساعات اداری در دفتر گفت ساعت 8:59 دقیقه:
این متن رونوشت است:
یاسر پرسید اگر URL حاوی کاراکترهایی از همان زبان مورد استفاده در صفحات نباشد، آیا این روی رتبه سایت تاثیر می گذارد؟