از جان مولر گوگل در مورد مزایا و معایب پنهانکاری پیوندهای وابسته سوال شد. جان در توییتر پاسخ داد و گفت: “فکر نمیکنم با پنهان کردن لینکهای وابسته چیزی به دست آورید، این فقط پیچیدگی را اضافه میکند. میتوانید از راهاندازی مبتنی بر DB بدون پنهانسازی نیز استفاده کنید.”
سوال این بود که “من به عنوان یک شرکت وابسته، از پنهان کاری برای مدیریت هزاران مکان پیوند تبلیغاتی در اطراف سایتم استفاده کرده ام (نه اینکه آنها را پنهان کنم).
پاسخ هم جالب بود:
سلام @JohnMu سوالی که همیشه پرسیدن را به تعویق انداخته ام
به عنوان یک شرکت وابسته، من از پنهان کاری برای مدیریت هزاران مکان پیوند تبلیغات در اطراف سایتم استفاده کرده ام (نه اینکه آنها را پنهان کنم)، اگر نقطه پایانی شریک تغییر کند، فقط باید 1 پیوند را در پایگاه داده خود به روز کنم.
آیا این هنوز عمل ضعیف تلقی می شود؟
— مارتین مک گری (@seomcgarry) 24 آگوست 2022
مدیران aff پایگاههای داده را اجرا نمیکنند، بلکه فروشندگان هستند، بلکه از وردپرس نیز استفاده میکنند
چند نمونه:https://t.co/m7mXuNTELEhttps://t.co/wmJI7CHSKuما تغییر می دهیمhttps://t.co/7XfBWAqjI9https://t.co/2dvcvQd3Dz
این برای تیم aff بسیار ساده تر است، ما سعی نمی کنیم پیوندها را پنهان کنیم
— مارتین مک گری (@seomcgarry) 24 آگوست 2022
اخیراً شخصی در مورد تعویض پیوندهای وابسته برای تلاش برای مشاهده پیشرفتها پس از بهروزرسانی بررسیهای محصول سؤال کرد، که جان نیز به آن پاسخ داد.
بحث انجمن در توییتر.