Google Optimize To Sunset 30 سپتامبر 2023

حالا، بپرسید که می توانید تصور کنید، سئوکاران و PPC ها خیلی خوشحال نیستند:





منبع Google Optimize که قبلاً Google Website Optimizer نامیده می شد، یک ابزار تجزیه و تحلیل و آزمایش است که توسط گوگل ایجاد شده است. این به شما امکان می‌دهد آزمایش‌هایی را اجرا کنید که هدف آن کمک به بازاریابان آنلاین و مدیران وب‌سایت برای افزایش نرخ تبدیل بازدیدکنندگان و رضایت کلی بازدیدکنندگان است.

برای دانلود داده‌های تاریخی خود قبل از غروب آفتاب، رجوع کنید داده های گزارش Optimize خود را صادر کنید. برای دسترسی به داده های خام تاریخی خود، از Google Analytics Data API. پس از غروب آفتاب، نمی‌توانید به نتایج استنتاج تجربه یا داده‌های خام تاریخی Google Analytics 4 خود دسترسی پیدا کنید.

خداحافظ Google Optimize: «Optimize اگرچه یک محصول قدیمی است، اما بسیاری از ویژگی‌ها و خدماتی را که مشتریان ما برای آزمایش آزمایشی درخواست می‌کنند و به آن نیاز دارند، ندارد. بنابراین ما تصمیم گرفتیم روی راه حل هایی سرمایه گذاری کنیم که برای مشتریان ما موثرتر باشد. https://t.co/hAxvFqmFih

– Aleyda Solis 🇺🇦 (@aleyda) 21 ژانویه 2023

در اینجا سؤالات متداول Google پست شده است که توضیح می دهد چرا، چه اتفاقی خواهد افتاد و غیره:

ننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن!!!

بهینه سازی همانطور که می دانیم در 30 سپتامبر به پایان می رسد. امیدوارم راه حلی برای GA4 داشته باشند.

Google Optimize

واقعاً ناراحت کننده است که می بینم Google Optimize در ماه سپتامبر غروب می کند.😢https://t.co/3L9agpwadK

هرکسی که قراردادهای Google Analytics 360 (Universal Analytics) خود را در نیمه اول سال 2023 تمدید یا تمدید کند، می‌تواند قراردادهای Optimize 360 ​​خود را با تاریخ‌های پایان خدمات در 30 سپتامبر 2023 یا قبل از آن تمدید کند.

FTA: “ما متعهد به فعال کردن مشاغل با هر اندازه ای هستیم تا تجربیات کاربری شما را بهبود بخشند و در تست A/B در Google Analytics 4 سرمایه گذاری می کنیم.”

– گرگ فین (@gregfinn) 23 ژانویه 2023