حالا، بپرسید که می توانید تصور کنید، سئوکاران و PPC ها خیلی خوشحال نیستند:
Optimize، اگرچه یک محصول قدیمی است، اما بسیاری از ویژگی ها و خدماتی را که مشتریان ما برای آزمایش آزمایشی درخواست می کنند و نیاز دارند، ندارد. بنابراین ما تصمیم گرفتیم در راه حل هایی سرمایه گذاری کنیم که برای مشتریان ما موثرتر باشد.
علاوه بر این، برای هر کسی که قرارداد Google Analytics 4 را امضا کرده است، اما قصد دارد به استفاده از Google Analytics 360 (Universal Analytics) در حین انتقال به Google Analytics 4 ادامه دهد، ما دسترسی رایگان به Optimize 360 را تا 30 سپتامبر ارائه خواهیم کرد. ، تاریخ غروب آفتاب 2023. برای انجام این کار باید ظروف Optimize خود را به ویژگی های GA360 مرتبط نگه دارید.
(2) آیا هنوز می توانم به داده های خود دسترسی داشته باشم؟
هر گونه سفارش Optimize 360 که قبلاً با تاریخ پایانی گذشته از تاریخ غروب آفتاب Optimize دریافت شده باشد به تاریخ غروب محصول بازنگری می شود.
بحث انجمن در توییتر.