Menachem Ani در مورد مشتریان جدید تبلیغات گوگل و تجارت الکترونیک با تبلیغات گوگل

Menachem همچنین توضیح داد که چه زمانی باید از تبلیغات خرید گوگل در مقابل حداکثر عملکرد استفاده کرد.

شما می توانید در کانال یوتیوب ما مشترک شوید اینجا کلیک کنید بنابراین وبلاگ بعدی را که در آن مصاحبه می کنم را از دست ندهید. من مجموعه خوبی از مصاحبه‌های برنامه‌ریزی‌شده با SEO و SEMS دارم، که نمی‌خواهید بسیاری از آنها را از دست بدهید – و قول می‌دهم که به مرور زمان به بهبود این وبلاگ‌ها ادامه دهم. اگر مایل به مصاحبه هستید، لطفا این فرم را با مشخصات خود پر کنید.

مناخیم آنی کوچک 2

سپس به صحبت در مورد تمام کارهایی که گوگل در مورد تجارت الکترونیک انجام می دهد و کارهایی که او برای استفاده از آن انجام می دهد، تبدیل شدیم. او گفت اول، در برابر تغییر مقاومت نکنید، آن را بپذیرید و دریابید که چگونه چیز جدید را برای مشتریان خود کار کنید. همچنین در مورد سردرگمی بین Google Ads و Google Merchant Center ارگانیک در مقابل تبلیغات بحث کردیم. او تاریخچه مختصری از این و چگونگی تغییر آن به ما داد.

مناخیم به ما می‌گفت که گاهی مشتریان از آژانس‌های دیگر به او مراجعه می‌کنند و بیشتر اوقات از مشتریانی است که از صفر شروع می‌کنند. او گفت که گرفتن یک مشتری با یک حساب کاربری آسان تر است زیرا آنها از قبل داده ها و شماره هایی برای کار با آنها دارند. سپس از او در مورد پرچم‌های قرمز در مورد پذیرش مشتریان Google Ads پرسیدم، و او مواردی را گفت که باید مراقب آنها بود، از جمله اینکه به کمپین‌ها زمان کافی برای اجرا ندادن. بنابراین اغلب آنها دوست دارند قبل از پذیرش مشتری، یک حسابرسی سریع از کمپین ها انجام دهند.

بیشتر در راه است، اما برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مناخیم آنی او را دنبال کنید @MenachemAni و در لینکدین.

از او پرسیدم آیا موقعیتی وجود دارد که تبلیغات گوگل برای مشتری مناسب نباشد؟ او گفت در مورد ارزش سفارش پایین تر با مارک های برچسب خصوصی، ممکن است تبلیغات گوگل مناسب نباشد.

از نظر زمان لازم برای دادن یک کمپین، متفاوت است، بستگی به بودجه و حجم دارد. همچنین می تواند بر اساس هزینه هر کلیک متفاوت باشد، اما برای اندازه گیری به سطح مشخصی از تبدیل ها و ترافیک نیاز دارید. گاهی ممکن است چهار هفته طول بکشد و گاهی ممکن است دوازده هفته طول بکشد. در طول آن هفته‌ها، شما به طور فعال کمپین‌ها را تغییر می‌دهید تا اوضاع را بهبود ببخشید و پیشرفت کنید.

بحث انجمن در یوتیوب.





منبع

که در بخش اول، در مورد اینکه مناخم آنی کیست و همچنین در مورد نحوه ساختار کمپین های حداکثر عملکرد در تبلیغات گوگل صحبت کردیم. در قسمت دوم، ما در مورد جذب مشتریان جدید و تجارت الکترونیک با تبلیغات گوگل صحبت می کنیم.