
بروزرسانی: 27 تیر 1404
Reddit هدف گذاری کلمات کلیدی متنی و تبلیغات محصول را راه اندازی می کند
تبلیغات محصول شامل اطلاعات مرتبط (توضیحات محصول، قیمت ها به واحد پول محلی، و دکمه تماس برای اقدامی است که کاربران را به صفحه محصول برند هدایت می کند).
قبل از ترک...
برای استفاده موفقیت آمیز از این طرز فکر منحصر به فرد مصرف کننده، Reddit تبلیغات محصول را راه اندازی می کند : تبلیغاتی که به طور یکپارچه در سفرهای خرید که قبلاً در Reddit در حال انجام است ادغام می شوند و دقیقاً کاربرانی را که در حال تحقیق هستند و آماده تصمیم گیری خرید هستند هدف قرار می دهند.
هدف گذاری متنی کلمه کلیدی و تبلیغات محصول در حال حاضر است در نسخه بتا برای همه تبلیغ کنندگان واجد شرایط Reddit موجود است در تمام جهان.
شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?
یکی از دلایل اصلی مراجعه افراد به Reddit این است که بحث ها و اطلاعات مورد علاقه آنها را پیدا کنند.
برای ساده سازی فرآیند ایجاد تبلیغات، تبلیغ کنندگان می توانند به سرعت تبلیغات را مستقیماً از کاتالوگ های موجود خود ایجاد کنند، بدون نیاز به منابع خلاق اضافی. تبلیغ کنندگانی که در حال حاضر کمپین های خرید را در پلتفرم های دیگر اجرا می کنند، به راحتی می توانند همان کاتالوگ ها را به Reddit Ads Manager وارد کنید.
تعهد Reddit به یک تجربه تبلیغاتی بهبود یافته
با هدف قرار دادن کلمات کلیدی متنی و تبلیغات محصول، Reddit موقعیت خود را به عنوان یک پلت فرم برای ارتباطات معنادار بین برندها و مخاطبان بسیار درگیر تقویت می کند.
همچنین می توانید بهترین مقالات ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود (مثلاً Feedly) قرار دهید).
در طول مرحله آزمایش، شرکای تبلیغاتی Reddit از قبل شروع به استفاده از هدف گذاری کلمات کلیدی متنی و تبلیغات محصول کرده اند که نتایج دلگرم کننده ای دارد.
برای هرگونه سوال در رابطه با این مقاله، از قسمت "نظرات" برای ارسال نظرات خود برای ما دریغ نکنید، ما در اسرع وقت به شما (با کمال میل) پاسخ خواهیم داد.

هدف قرار دادن کلمه کلیدی متنی ارزش را برای تبلیغ کنندگان باز می کند
موضوعات Reddit اغلب ترافیک مستقیمی را از جستجوهای ارگانیک با هدف بالا یا جلسات جستجو دریافت می کنند، که باعث می شود هدف گذاری کلمات کلیدی متنی برای آنها موثر باشد. به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد تا با کاربران تعامل داشته باشند در طول و بعد از بحث.
تبلیغات محصول به طور یکپارچه برندها را به مشتریان بسیار درگیر متصل می کند
کاربران Reddit به دلیل اینکه خریدهای بیشتری در دسته های مختلف انجام می دهند و برای هر خرید بیشتر هزینه می کنند، مشتریانی با ارزش بالا محسوب می شوند. آنها همچنین به احتمال زیاد در مورد مارک ها مثبت صحبت می کنند و به کسانی که در Reddit تبلیغ می کنند اعتماد دارند.
اگر این مقاله در اطلاعیه های اخیر از Reddit شما آن را دوست داشتید، از اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاری آن دریغ نکنید در خبرنامه دیجیتال ما مشترک شوید برای دریافت مقالات بعدی ما
مایع IV.، یک برند هیدراتاسیون، به Reddit رفت تا توجه و فروش را برای خط تولید خود افزایش دهد. در آزمایش بتا تبلیغات محصول، این برند عملکرد چشمگیری در برابر معیارهای ROI تبلیغاتی خود ثبت کرد.

در دسترس بودن فوری: هدف گذاری متنی با کلمات کلیدی و تبلیغات محصول
ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم.
(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)
منبع
او ابراز اطمینان کرد که به روزرسانی های محصولات تبلیغاتی Reddit هم تجربه جستجو و کشف را برای کاربران و هم فرصت هایی را برای برندها برای ارتباط با مخاطبان جدید افزایش می دهد.
الی فایننشالیک برند خدمات مالی، از هدف یابی کلمات کلیدی متنی برای ارائه تبلیغات متنی به مکالمات مرتبط در Reddit استفاده کرد، که به آن کمک کرد تا ثبت نام های پایین دستی سودآور را از کاربران Reddit انجام دهد.
این هدف گذاری کلمه کلیدی متنی به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد تا خود را در قلب این گفتگوها قرار دهند و کلمات کلیدی خاصی را برای مرتبط کردن با برند خود انتخاب کنند. این ویژگی همچنین به آنها اجازه می دهدکلمات کلیدی را با متن تبلیغاتی آنها تراز کنید برای ارتباط بیشتر
3 هدف اصلی به این به روز رسانی ها مرتبط است:
- تسهیل در تصمیم گیری
- به سوالات کاربران پاسخ دهید
- به آنها اجازه دهید تا محصولات مورد علاقه خود را کشف کنند، در حالی که به تبلیغ کنندگان اجازه می دهید ارتباطات معناداری برقرار کنند.
اولین نتایج امیدوارکننده و چشم اندازهای آینده
همانطور که Reddit به سرمایه گذاری در راه حل های تبلیغاتی که از محیط منحصر به فرد جامعه خود استفاده می کند، ادامه می دهد، هدف این ویژگی های جدید است فرصت های تعامل ارزشمندی را برای تبلیغ کنندگان فراهم می کند همه در اطمینان از کشف اطلاعات و محصولات مرتبط توسط کاربران.
هارولد کلاجه، مدیر درآمد ردیت، نقش دیرینه این پلتفرم را به عنوان مکانی برای گفتگوهای فعال محصول برجسته کرد.
نویسنده: تیم تحریریه خدایار